۴۴۴۴۷۱
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

عرضه جهانی ایرپادهای بی سیم اپل آغاز شد

صبح دوشنبه در کشورهای استرالیا و نیوزلند فرا رسیده است به این ترتیب اولین مشتریانی که سفارش خرید ایرپادهای جدید اپل را ثبت کرده اند، شروع به دریافت این هدفون‌های بی سیم کرده‌اند.

وب سایت تک شات: صبح دوشنبه در کشورهای استرالیا و نیوزلند فرا رسیده است به این ترتیب اولین مشتریانی که سفارش خرید ایرپادهای جدید اپل را ثبت کرده اند، شروع به دریافت این هدفون‌های بی سیم کرده‌اند.
عرضه جهانی ایرپادهای بی سیم اپل آغاز شد

ایرپادها برای اولین بار هفته گذشته در فروشگاه آنلاین اپل به فروش رفتند و اکنون تحویل ایرپادهای بی سیم اپل به مشتریانی که موفق به ثبت سفارش شده‌اند، آغاز شده است و فروشگاه‌های خرده فروشی اپل در استرالیا و نیوزلند نیز فروش ایرپادها را به مشتریان خود آغاز کرده‌اند.

کاربران علاقه مند به خرید ایرپادها در استرالیا پیش از باز شدن فروشگاه ها مقابل آنها صف کشیده اند و همان طور که انتظار می‌رود، موجودی فروشگاه‌ها محدود بوده است. در برخی از فروشگاه تنها چند عدد ایرپاد موجود بوده اما برخی دیگر موجودی بیشتر داشته‌اند.
عرضه جهانی ایرپادهای بی سیم اپل آغاز شد

آن دسته از مشتریانی که ایرپاد خود را تحویل گرفته‌اند تا به این لحظه از آن راضی بوده‌اند. برخی از کاربران از سرعت بالای سینک شدن و کیفیت صدای قابل قبول این هدفون ابراز رضایت کرده اند و انتظار می‌رود که به زودی شاهد نظرات بیشتری از سوی کاربران در این زمینه باشیم.

به گفته اپل ایرپادهای جدید این شرکت به زودی در سایر فروشگاه‌های خرده فروشی موجود خواهد شد و خرده فروشان سوم شخص مانند Best Buy نیز ار فردا ایرپادها را به فروش خواهند رساند. برای آن دسته از افرادی که در سایر کشورها هدفون‌های بی سیم اپل را پیش خرید نکرده‌اند، بهترین راه خرید تا پیش از ژانویه، مراجعه به فروشگاه‌هاست زیرا آن سفارشاتی که امروز ثبت می‌شوند دس کم شش هفته دیگر در کشورهای مختلف توزیع خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج