اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۶۲۲۹
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

اموال غارت شده صندوق فرهنگیان باز می‌گردد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت که اموال غارت شده صندوق ذخیره فرهنگیان به زودی به بیت المال بازمی گردد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت که اموال غارت شده صندوق ذخیره فرهنگیان به زودی به بیت المال بازمی گردد.

امیر خجسته در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس خطاب به وزیر اقتصاد گفت: ما نسبت به عملکرد بانک‌ها هشدار می‌دهیم، دولت و وزارت اقتصاد باید این امور را اصلاح کرده و بر عملکرد بانک‌ها نظارت کنند، زیرا شاهد بروز اتفاقات ۱۲۰۰ میلیارد تومانی در بانک ملی و ملت بودیم.

وی افزود: متاسفانه اتفاقات عجیبی در فرودگاه‌ها رخ داده و در آینده صدای این مسائل درمی‌آید، بنابراین وزارت راه باید فکری به حال این حوزه کند.

خجسته با تاکید بر لزوم توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش به فرهنگیان و معیشت آنها تصریح کرد: با توجه به مطالبات و پاداش پایان خدمت فرهنگیان، انتظار است که این مطالبات پرداخت شود. از طرف دیگر در موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان، ما به فرهنگیان اطمینان می‌دهیم که تمام اموال غارت شده به زودی به بیت المال بازمی گردد. همچنین انتظار می‌رود که مسئله همسان سازی حقوق بازنشستگان مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه دولت درخصوص بنیاد شهید و مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا با جدیت پیگیری نمی کند. از طرف دیگر بحث معوقه های ایثارگران و مطالبات خانواده های شهدا بسیار بااهمیت است. البته دولت اعلام کرده که به زودی این مطالبات پرداخت می شود که ازاین بابت تشکر می کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خاطر نشان کرد:‌ خوشبختانه موضوع دائمی شدن احکام ایثارگران عملیاتی شده و دو فوریت آن به زودی اجرایی می شود. انتظار است که دولت و بنیاد شهید از خانواده شهدا دفاع کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهنگی

      پول صندوق ذخیره فرهنگیان که پس انداز از حقوق بوخور نمیر فرهنگیان هست به بیت المال برمی گرده؟؟؟ مگه پول بیت المال بوده که به خزانه بیت المال برگرده. تا قرون آخرش باید به حساب خود اعضاء برگشت داده بشه وگرنه چه سود برای فرهنگیان؟؟؟؟؟ اینجوری که می فرمایند فقط از این جیب به اون جیب میشه و باز فرهنگی سرش بی کلاه میمونه

    • بدون نام

      مخواستم از جناب وزیر بپرسم برای مناطق محروم سهمیه خودرو قرار میدن یا نه

    • بدون نام

      انشا اله وزیر جدید بتواند کار کند

    • بدون نام

      آقای خجسته دیروز مگر در جلسه نبودید آقای روحانی گفت اختلاس نیست وام است ... وام به سی نفر دادن الله واکبر چه وام های خوشگلی

    • بی نام

      وای چقدر دروغ

    • فقر آبادی

      چرا ریشه فساد در این مملکت تنیده شده؟

    • سیدعبدالجبار ابطحیان

      من یک دبیربازنشسته اموزش وپرورش هستم درهنگام به علت کمبود دبیر بیشتر دروس را با وجود انکه دررشته شیمی از دانشسرایعالی تهران بودم اکنون خود وهمسرم زمین گیر شده ایم سی وسال سابقه کاردارم .هر موقع فیش حقویم را باسایر هم ردیف خود مقایسه میکنم ......ازعدالت ......رنج میبرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج