۴۱۶۷۸۸
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

زیردریایی های بی سرنشین در خدمت ارتش آمریکا

نیروی دریایی آمریکا مجوز بکارگیری زیردریایی های بدون سرنشین در همه ناوشکن های این کشور را صادر کرده است. این زیردریایی های بدون سرنشین از انرزی امواج دریا برای حرکت در زیر آب استفاده می کنند.

وب سایت تک شات: نیروی دریایی آمریکا مجوز بکارگیری زیردریایی های بدون سرنشین در همه ناوشکن های این کشور را صادر کرده است. این زیردریایی های بدون سرنشین از انرزی امواج دریا برای حرکت در زیر آب استفاده می کنند. نیروی دریایی آمریکا قصد دارد از این زیردریایی های کوچک برای شناسایی زیردریایی های دشمن استفاده کند.
زیردریایی های بی سرنشین در خدمت ارتش آمریکا

زیردریایی های شناور در ابتدا توسط گروهی از دانشمندان به عنوان ابزاری کم هزینه و اتوماتیک برای انجام ماموریت های علمی طولانی مدت دریایی طراحی شد. ظاهر این دستگاه شبیه به موشک های کروز است و دماغه و باله های آن به حفظ تعادلش کمک می کنند.

این زیردریایی پس از ورود به دریا آب را وارد دماغه خود کرده و به این ترتیب به زیر آب می رود. انرژی این زیردریایی توسط یک باتری تامین می شود که قادر است به منظور تغییر مرکز گرانش خود، در قسمت های مختلف بدنه زیردریایی جابجا شود. پس از رسیدن به عمق ۱۵۰ تا ۱۸۰ متری دریا، آب از بدنه زیردریایی به بیرون هدایت می شود و در پی آن، بالا می آید. پس از رسیدن به سطح دریا، اطلاعات گردآوری شده توسط آن به ایستگاه مستقر روی ناوشکن منتقل شده و پس از دریافت دستورات جدید، دوباره به عمق دریا می رود.

کاربرد این وسیله، شناسایی زیردریایی های متخاصم است. این زیردریایی فاقد موتور است، در نتیجه قابل شناسایی نخواهد بود و به کمک سیستم صوتی انفعالی اش، می تواند در مجاورت زیردریایی های دشمن به جمع آوری اطلاعات بپردازد و پس از شناسایی موقعیت دشمن، به سطح آب آمده و به ناوشکن هشدار بدهد.

نیروی دریایی آمریکا در دوران جنگ سرد نیز از سیستمی مشابه، البته نه تا این حد پیشرفته، برای شناسایی زیردریایی های شوروی استفاده می کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج