اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۶۹۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چند منطقه در غرب و جنوب غرب موصل آزاد شد

نیروهای امنیتی عراق و الحشد الشعبی امروز پنجشنبه در ادامه علمیات خود در استان نینوا، چند منطقه در غرب و جنوب غربی موصل را از کنترل تروریست های داعش خارج کردند.

خبرگزاری ایرنا: نیروهای امنیتی عراق و الحشد الشعبی امروز پنجشنبه در ادامه علمیات خود در استان نینوا، چند منطقه در غرب و جنوب غربی موصل را از کنترل تروریست های داعش خارج کردند.

پایگاه خبری عراقی شفق نیوز، به نقل از منابع امنیتی عراق اعلام کرد که نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) توانستند چندین منطقه را در غرب شهر موصل از کنترل داعش خارج کنند.

بر اساس این گزارش الحشد الشعبی ضمن آزادی سازی منطقه تلعفر، توانستند روستاهای تل زلط، المصائد و عین الجحش در محور غربی موصل را به تحت کنترل در آوردند.

نیروهای عراقی پس از آزاد سازی روستای المصاید در پی درگیری شدید با تروریست ها، اقدام به پاکسازی بمب های کار گذاشته شده از سوی داعش در این منطقه کردند.

نیروهای مردمی عراق به سمت روستای السهاجی پیشروی کردند و ضمن درگیر شدن با تروریست ها توانستند یک خودروی بمب گذاری شده را پیش از انفجار، منهدم کنند.

شبکه خبری المیادین نیز گزارش داد که نیروهای عراقی خیابان 30 در محله الانتصار در جنوب شرق موصل را از کنترل داعش خارج کردند.

به گزارش شبکه خبری العهد فرمانده عملیات «ای نینوی ما می آیم» نیز از آزاد سازی روستاهای الخورطه، الجرف در جنوب غرب استان نینوی و دو روستای سید حمد و الذیبانیه در جنوب غرب موصل از کنترل داعشی ها خبر داد.

نیروهای الحشد الشعبی امروز با انجام عملیاتی در غرب شهر موصل، جاده ارتباطی موصل- تلعفر را قطع کردند؛ این جاده مهمترین مسیری است که داعشی ها برای امداد رسانی از آن استفاده می کردند.

پیشتر نیز نیروهای الحشد الشعبی منطقه تل شهاب را به طور کامل آزاد و به سمت منطقه عطاسه در نزدیکی خط اللاین در غرب موصل پیشروی کردند.

عملیات آزاد سازی موصل از 26 مهر با دستور حیدر العبادی نخست وزیر عراق آغاز شد و با پیشروی های نیروهای عراقی همچنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج