۴۱۷۵۷۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زمان توزیع کارت آزمون های استخدامی

آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش جمعه ۲۱ آبان برگزار می شود و کارت‌ شرکت در آزمون‌ از سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ قابل دریافت است.

خبرگزاری مهر: آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش جمعه ۲۱ آبان برگزار می شود و کارت‌ شرکت در آزمون‌ از سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ قابل دریافت است.

دکتر حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: آزمون های استخدامی در ۵۳ شهرستان به طور همزمان برگزار می شود.

وی افزود: ۹۹ هزار و ۵۲۲ نفر در سومین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، ۱۲۳ هزار و ۵۷۶ نفر در دانشگاه های علوم پزشکی و ۲۳۳ هزار و ۴۲۱ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند.

توکلی خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون‌ تمامی داوطلبان‌ از روز سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت‌ ۸:۳۰ صبح و نوبت عصر از ساعت‌ ۱۴:۰۰ بعدازظهر روز جمعه ۲۱ آبان ماه ۹۵ آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه های امتحانی برای آزمون نوبت صبح رأس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ صبح و برای آزمون نوبت عصر رأس‌ ساعت‌ ۱۳:۳۰ بعدازظهر بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج