۴۱۷۶۴۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ارمغان جدید گوگل ایکس

محققین آزمایشگاه گوگل ایکس به مدت یک سال، از فرودگاه وینموکا برای پروژه Loon استفاده می کردند. آنجا یک مکان خوب برای آزمایش سرویس تحویل اینترنت با ارتفاع بالا است.

وب سایت کلیک: محققین آزمایشگاه گوگل ایکس به مدت یک سال، از فرودگاه وینموکا برای پروژه Loon استفاده می کردند. آنجا یک مکان خوب برای آزمایش سرویس تحویل اینترنت با ارتفاع بالا است.
ارمغان جدید گوگل ایکس

فرودگاه نزدیک یک بزرگ‌راه اصلی است و به اندازه کافی از شهرهای بزرگ و حریم هوایی شلوغ به دور است. یک بالن پرتاب شده از وینموکا می تواند به سرعت تا ۶۰،۰۰۰ فوت(۱۸ کیلومتر) صعود کرده و در سرزمین های نسبتا غیر مسکونی با استفاده از بادهای قابل پیش بینی غرب و جنوب حرکت کند.

پروژه لون برای سرویس تحویل اینترنت به مناطق گسترده بدون نصب زیر ساخت های مهم طراحی شده و شامل پرتاب فرستنده ها در بالون های بلند پرواز می شود و از جهات مختلف باد برای ارتفاع های مختلف استفاده می کند تا بالن را در مدار های مختلف حرکت دهد.گوگل از تجهیزاتی استفاده می‌کند که هم بالن و هم خدمات داده را کنترل کند. یک پنل خورشیدی فرستنده و یک آنتن در این بالن قرار دارد.

همان‌طور که بالن در آسمان ارتفاع می گیرد، شما از زیر بالن می توانید پنل خورشیدی آن را مشاهده کنید. وینموکا تنها مکانی نیست که پروژه لون استفاده می کند. دریافت اینترنت بدون سیم یک مساله جالب است و پروژه لون تنها راه برای اتصال با پهنای باند بالا است. فیسبوک نیز در حال آزمایش اینترنت هوابرد است و از هواپیمای بدون سرنشین خورشیدی Aquila استفاده می کند. با هواپیماهایی مانند فیسبوک، هدف قرار دادن مکان های خاص آسان تر است اما استفاده از هواپیما گران‌تر از بالن خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج