adexo3
۴۱۷۷۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

حمله به گروه فیلم جدید آلفونسو کوارون

گروه تولید فیلم جدید آلفونسو کوارون که در پایین شهر مکزیکوسیتی مشعول کار بودند با حمله دزدها و سرقت اموالشان روبه‌رو شدند.

خبرگزاری مهر: گروه تولید فیلم جدید آلفونسو کوارون که در پایین شهر مکزیکوسیتی مشعول کار بودند با حمله دزدها و سرقت اموالشان روبه‌رو شدند.
حمله به گروه فیلم جدید آلفونسو کوارون

به نقل از گاردین، کادر تولید فیلم جدید این کارگردان مشهور مکزیکی در حالی که در حال تولید فیلم جدید وی بودند، با دزدانی روبه‌رو شدند که گوشی‌های همراه، کیف‌ها و جواهرات آنها را سرقت کردند.

گروه سازنده فیلم جدید کوارون در پایین شهر مکزیکوسیتی با این ماجرا روبه رو شدند. این گروه با حضور شماری از مقامات رسمی کمیسیون فیلم شهر مشغول کار بودند که با این تهاجم روبه رو شدند. وقتی این اتفاق افتاد خود کوارون سر صحنه حضور نداشت.

گفته شده دو تن از زنان گروه زخمی و در نهایت پنج نفر راهی بیمارستان شدند.

در نامه این گروه آمده است در حالی که مقامات رسمی سعی دارند وانمود کنند که این یک حمله فردی بوده، اما ماجرا اینطوری نبوده و چند نفر به گروه سازندگان حمله کرده‌اند.

سایت خبری ال‌پاییس نوشته است یک ویدیو از این رویداد به دست آمده که نشان دهنده این حمله است. درحالی که پلیس محلی این حمله را تکذیب کرده است، اما دادستان این حمله و سرقت را تایید کرده است.

کوارون برنده جایزه بهترین کارگردانی اسکار سال ۲۰۱۴ شد و این جایزه را برای فیلم «جاذبه» به دست آورد. او اولین مکزیکی است که در ۱۵ سال اخیر موفق به کسب این جایزه شد. گفته شده فیلم جدید وی درباره زندگی یک خانواده متوسط در مکزیکوسیتی در اوایل دهه ۱۹۷۰ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج