اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۸۵۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جلیلی: تغییر مدیران سینمای به صلاح نیست

ابوالفضل جلیلی ضمن اعلام خبر کلید خوردن فیلم جدیدش تا دو هفته دیگر تاکید کرد تغییر مدیران سینمایی در حال حاضر تصمیم درستی نیست و امیدوارست وزیر جدید دست به چنین اقدامی نزند.

خبرگزاری مهر: ابوالفضل جلیلی ضمن اعلام خبر کلید خوردن فیلم جدیدش تا دو هفته دیگر تاکید کرد تغییر مدیران سینمایی در حال حاضر تصمیم درستی نیست و امیدوارست وزیر جدید دست به چنین اقدامی نزند.

شامگاه شنبه ۱۵ آبان ابوالفضل جلیلی با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات درباره جدیدترین فیلم خود که دو هفته دیگر کلید می‌زند به خبرنگار مهر گفت: ساخت فیلم «مسیر معکوس» را آغاز کرده ام و در حال حاضر دنبال بازیگر نوجوان فیلم می گردم البته یکی دو گزینه پیدا کرده ام اما باید به نتیجه نهایی برسم.
جلیلی: تغییر مدیران سینمای به صلاح نیست

وی با اشاره به اینکه داستان این فیلم درباره دوره نوجوانی است، بیان کرد: نوجوانی در فیلم من حضور دارد که می خواهد موفق شود اما با مشکلاتی رو به رو می شود. سالها بود می خواستم این فیلم را بسازم و نمی شد تا اینکه آقای تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی محبت کرد و قرار شد کمک کوچکی بکند تا کار ما راه افتد. این کمک کوچک برای من کمک بسیار بزرگی است چرا که اولین بار است به جای اینکه من از بنیاد فارابی درخواست کمک کنم آنها آمدند و پرسیدند تو چه کار می خواهی انجام دهی و چه کاری از دست ما ساخته است. فکر می کنم جامعه هنری ما از این معرفت ها کم دارد و مسئولان فرهنگی ما باید از چنین مدیرانی باشند.

این فیلمساز افزود: امیدوارم با تغییر در وزارتخانه مدیران سینمایی تغییر نکنند چون ما بزرگترین ضربه را از این تغییرها می خوریم. این تغییرات عموما بر این اساس نیست که چه کسی کارش را درست انجام نداده است. در حال حاضر گروهی که در بنیاد سینمایی فارابی کار می کنند ارتباط خوبی با هنرمندان دارند و بهتر است تغییرات به گونه‌ای نباشد که مدیریت‌ها دچار تحول شود.

جلیلی با بیان اینکه با آمدن وزیر جدید امیدی به بهبود شرایط فیلمسازی ندارد نیز گفت: در این سال‌ها اینهمه وزیر عوض شده اند و اتفاق خاصی نیفتاده و در عرصه فیلمسازی هم همیشه عده‌ای نورچشمی بوده‌اند.

کارگردان فیلم «دت یعنی دختر» درباره ضعف فیلمسازی در حوزه کودک و نوجوان توضیح داد: یک دوره‌ای از قبل از انقلاب و حتی سال‌های دهه ۶۰ و ۷۰ کسانی در سینمای کودک و نوجوان کار فرهنگی می کردند که عموما از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کار خود را آغاز کرده بودند؛ کسانی مانند ابراهیم فروزش و عباس کیارستمی و... . کانون قبلا برنامه ریزی درازمدت داشت اما در حال حاضر مدیران این حوزه را جدی نمی گیرند. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک زمان برندی در دنیا بود که نامش که می آمد همه تمام قد می ایستادند. من شخصا به عنوان کسی که از حقوق کودکان و نوجوانان دفاع می کنم این سهل انگاری را نمی بخشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج