adexo3
۴۱۹۵۵۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

کارشناس آمریکایی:

هیلاری کلینتون پیروز خواهد شد

یکی از کارشناسان سیاسی حزب جمهوریخواه گفت نام ترامپ بعنوان ناخوشایند ترین نامزد ریاست جمهوری در تاریخ انتخابات آمریکا به ثبت خواهد رسید و در انتخابات پیشرو هیلاری کلینتون با بیشترین الکترال کالج پیروز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: یکی از کارشناسان سیاسی حزب جمهوریخواه گفت نام ترامپ بعنوان ناخوشایند ترین نامزد ریاست جمهوری در تاریخ انتخابات آمریکا به ثبت خواهد رسید و در انتخابات پیشرو هیلاری کلینتون با بیشترین الکترال کالج پیروز خواهد شد.
جان ویور مسئول رویکرد های سیاسی حزب جمهوریخواه آمریکا در گفتگو با دیوید اکلسلراد مشاور سابق اوباما گفت که اتمام رای گیری در روز سه شنبه نام دونالد ترامپ بعنوان ناخوشایندترین نامزد تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به ثبت خواهد رسید.
وی تاکید کرد حزب جمهوریخواه دچار گرفتاریها و مشکلاتی شده است که تنها با بازنگری به منظور رسیدن به یک دیدگاه جامع تر می تواند از شرایط کنونی عبور کند.

جان مک کین سناتور جمهوریخواه ایالت آریزونا نیز در این گفت وگو تصریح کرد جمهوریخواهان در این انتخابات با یک بحران حیاتی روبرو شده اند.

وی افزود : حزب جمهوریخواه می توانست در این دوره از انتخابات با یک بازنگری درون حزبی برای رسیدن به یک رشد ملی تلاش می کرد، اما مخالفت برخی مانع از تحقق آن شد.

جمهوریخواهان به رغم اینکه در این دوره از انتخابات در مرحله درون حزبی ۱۷ نامزد معرفی کردند، اما نتوانستند بر سر رسیدن به یک نامزد مقبول اکثریت به توافق برسند و مخالفت با ترامپ حتی با کنوانسیون حزبی و مخالفت تد کروز در کنوانسیون حزبی ادامه داشت.

بعد از اینکه ترامپ به عنوان نامزد نهایی انتخاب شد، بازهم شماری از سران حزبی و افراد با نفوذ جمهوریخواه حاضر نشدند از او حمایت کنند.

جمهوریخواهان در این دوره از انتخابات با یک بحران کم سابقه روبرو شدند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای انتخاب چهل و پنجمین رئیس جمهوری این کشور، روز سه شنبه برابر با 8 نوامبر برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا خواهی دید که کی پیروز خواهد شد!

    • نيما

      دونالد ترامپ پيروز خواهد شد!
      بزرگترين برنده انتخابات ترامپ است...
      به عنوان يك تاجر و بدون پيشينه سياسى در انتخابات حضور يافت، برند تجارى ترامپ را بر سر زبان ها انداخت و چون شديداً به دنبال توسعه تجارت خود در روسيه بود، مواضعى مثبت نسبت به پوتين اتخاذ كرد تا ضمن محبوبيت بين روس ها، مقتدرانه وارد بازار اين كشور شود!
      جنبش ترامپ نيز بعد از انتخابات سرپا مى ماند تا پوتين در مواردى كه روابط روسيه و آمريكا دچار تنش مى شود، از اين جنبش براى حمله به ساختار حاكم استفاده كند.

    • گمنام

      فعلا ک داره میبازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج