adexo3
۴۱۹۶۲۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

اوباما: هیلاری را یاری کنید

رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه و در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مردم این کشور را با این عبارات به یاری هیلاری کلینتون طلبید: برای کلینتون همان کاری را بکنید که برای من کردید.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه و در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مردم این کشور را با این عبارات به یاری هیلاری کلینتون طلبید: برای کلینتون همان کاری را بکنید که برای من کردید.
به گزارش اکونومیست، باراک اوباما روز دوشنبه در گردهمایی انتخاباتی ایالت میشیگان یک روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: فرصتی در برابر شما برای رد سیاست های خشن وجود دارد که خواستار تجزیه است و ما را به عقب باز می گرداند...این فرصت انتخاب اولین رئیس جمهوری زن است.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز سه شنبه 18 آبان برگزار می شود.

پیشتر، نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک روز مانده به برگزاری این انتخابات گفت که می خواهد رئیس جمهوری همه آمریکایی ها باشد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از منطقه وایت پلینس نیویورک، هیلاری کلینتون در گردهمایی هواداران خود گفت: می خواهم رئیس جمهوری همه آمریکایی ها باشم، چه آنهایی که به من رای بدهند و چه آنهایی که رای ندهند.

کلینتون با متهم کردن رقیب جمهوری خواه خود که خواستار انشقاق میان جامعه آمریکا است، گفت: ماموریت پیش روی من اتحاد کشور است و اگر شما به من رای دهید و مرا انتخاب کنید حتما همه تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام خواهد داد.

کلینتون در حالی این سخنان را مطرح می کند که نحوه تبلیغات انتخاباتی وی و رقیب جمهوری خواه او در مناظرات و گردهمایی ها، آمریکا را به دو دسته تقسیم و همه جهانیان را متحیر و مبهوت کرده است.

بر اساس آخرین نظرسنجی واشینگتن پست - ای بی سی نیوز که روز دوشنبه منتشر شد، هیلاری کلینتون، چهار درصد از دونالد ترامپ جلو افتاده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد رضا بختیار

      تو رو خدا ببین بعضی اوقات با خودم که فکر میکنم به این نتیجه میرسم که انسجام دلیل پیشرفت هستش فکر کن تا دوره 38ریاست جمهوری امریکا تمام ریس جمهور دوره بعد معاون ریس جمهور قبلی بوده حالا هم که ریس جمهور علنی میگه به کی رای بدید باور کنید اگه چنین افکاری تو جامعه حکومتی ما رایج بشه اطمینان دارم در عرض یک هفته سوت میشیم آخه ما ایرانی ها در حرف با هم هستیم ولی در عمل هر نفرمان 3000ایده داریم که می خواد درست باشه یا غلط مثل آرزوهای کودکانه باید به ثمر برسونیم و برای رسیدن به هدفمون دست به هر زیر آبی هم میزنیم که در این صورت نه تنها هیچ چیز جواب گوی جامعه نیست بلکه جامعه وافراد آن را ناخواسته رو به نابودی سوق میدهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج