۴۱۹۷۴۱
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

خودروی دی اس ۵LS در راه ايران

خودروی سدان دی اس ۵LS مجوز ورود به کشور را دریافت کرد. این خودرو در حقیقت نمونه ی سدان خودروی هاچ بک دی اس ۵ است که پیش از این نیز توسط آریان موتور عرضه شده بود و بعد از آن شاهد حضور شاسی بلند این برند به نام دی اس ۶ بودیم که فروش نسبتاً مناسبی را نیز تجربه کرد.

وب سایت خودروبانک: خودروی سدان دی اس ۵LS مجوز ورود به کشور را دریافت کرد. این خودرو در حقیقت نمونه ی سدان خودروی هاچ بک دی اس ۵ است که پیش از این نیز توسط آریان موتور عرضه شده بود و بعد از آن شاهد حضور شاسی بلند این برند به نام دی اس ۶ بودیم که فروش نسبتاً مناسبی را نیز تجربه کرد.

خودروی دی اس 5LS در راه ايران
خودروی دی اس 5LS در راه ايران

دی اس 5LS یک خودروی لوکس فرانسوی است که از سال 2014 در بازار حضور دارد و سیتروئن تا کنون موفق به فروش بیش از ۱۰هزار دستگاه از آن را به فروش برساند.

خودروی دی اس 5LS در راه ايران
دی اس 5LS

این خودروی سدان در بازارهای جهانی با پیشرانه‌های مختلفی از ۱.۲ لیتری تا ۱.۸ لیتری عرضه می‌شود که برای بازار ایران مدل ۱.۶ لیتری توربوشارژر در نظر گرفته شده است. این پیشرانه توانایی تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتون متر گشتاور را دارد که این نیرو از طریق گیربکس شش سرعته‌ی خودکار ساخت آیسن ژاپن به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که موتور این خودرو با همکاری بی ام و ساخته شده است.

خودروی دی اس 5LS در راه ايران
دی اس ۵ ال اس

دی اس 5LS مجهز به امکاناتی چون سیستم نمایشگر سر بالا، هشدار نقطه‌ی کور، چرم طبیعی با کیفیت داخلی، دوربین دید عقب و سانروف برقی است. قیمت نهایی این خودرو در بازار هنوز اعلام نشده است اما عرضه‌ی آن به زودی آغاز می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرچی ماشین گرون اروپا که خودشون نمی خرنن رو میرن جمع می کنن واسه ما میارن بابا خودرو های بهتر و با کیفیت و قیمت مناسب نیست که دی اس میارید عجب!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج