adexo3
۴۱۹۹۲۷
۲۰ نظر
۵۰۱۱
۲۰ نظر
۵۰۱۱
پ

سرنوشت مبهم یک زن پس از سقوط به جوی آب

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط‌زنی به جوی آب در پی بارندگی‌های روز گذشته در منطقه پاسداران خبر داد و گفت: تلاش برای یافتن این زن از شب گذشته تاکنون ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط‌زنی به جوی آب در پی بارندگی‌های روز گذشته در منطقه پاسداران خبر داد و گفت: تلاش برای یافتن این زن از شب گذشته تاکنون ادامه دارد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: حوالی ساعت ۱۹:۴۳ شب گذشته شهروندان در تماس با سامانه ۱۲۵ سقوط زنی به جوی آب در خیابان پاسداران خبر داده و اعلام کردند که آب این زن را با خود برده است.

وی با بیان اینکه به دنبال اعلام این حادثه ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل پسر بچه ۱۰ ساله این زن ادعا کرد که جریان شدید آب مادرش را با خود برده است. همچنین برخی از مغازه‌داران و کسبه نیز تایید کرده و اعلام کردند که برای نجات این زن نیز وارد عمل شدند اما جریان آب او را با خود برده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش نشانان کیف دستی این زن را کشف کردند، گفت: اما متاسفانه تلاش‌ها برای یافتن این زن بی‌فایده بوده و عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.

ملکی ابراز امیدواری کرد که این زن موفق به نجات جان خود شده و از جوی آب خارج شده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 6adi

      امیدواریم خودشو نجات داده باشه

    • ناشناس

      به قول خودتون یه " جوی آب " . آخه یه جوی آب تو یه خیابون مگه چقدر قدرت داره ؟؟! آبشار نیاگارا که نبوده ! جل الخالق !!!

    • بدون نام

      چه دردناک خداجان کمکش کن خودت یارحمان

    • بدون نام

      سال پیش شب عید همین اتفاق برای پدر من توی خیابون منظریه افتاد. خدا عمر بده کارکنان شیرینی فروشی نخلک نجاتش دادند . والا پدر من هم رفته بود.

    • بدون نام

      اسمش جوی آب است.یک مسیل بزرگه بیشتر شبیه کانال آب است نه جوی آب.
      آن شاء الله خودش نجات داده باشه

    • سوگل

      سلام به همه ببخشید که سوال بیجا میکنم سریال دورهمی کی ها پخش میشه؟

    • راز

      والا من از صبح تو این فکرم که مگه میشه کسی تو جوب گم بشه حالا میگفتن رود خونه یه چیزی مگه چه جور جوبی بوده که یه آدم توش پیدا نمیشه
      حالا ان شالله که زنده باشه و پیدا بشه

    • شین

      سوگل خانوم، دورهمی رو جمعه و شنبه شب ساعت یازده میزاره ، درضم سریالم نیست ، اولین باره میخوای ببینی؟ چه آدم خوبییم من اطلاع رسانی میکنم ممنونم از خودم :-)

    • راز

      سوگل جان من که نمی بینم ولی یه سرچ بکنی مشکلت حل میشه
      من سرچ کردم دقیقا این جواب رو گرفتم

      مجموعه «دورهمی» پس از وقفه ای یک ماهه از پنجشنبه 13 آبان ماه 95 شب ساعت ٢٣ و به صورت سه شب در هفته (پنجشنبه، جمعه و شنبه شب ها) مجددا روی آنتن شبکه نسیم می رود.

    • سحر

      پس اگرخودشونجات داده پس چرا خبرش پخش نشده باید اعلام میشد که خودشو به خونه رسونده

    • رضا

      پیاده رو ها باریک جوی آب ها پهن. . توی هیچ جای دنیا جوی آب نیست همه آبها به زیر زمین نقل میشند و تو ایران شلاق آبهای زیر زمین به بالا منتقل میشند این هم از عجایب جاذبه زمین تو ایرانه. انشاءالله که سالم باشه. بچه ده ساله اش بهش احتیاج داره

    • سوگل

      خیلی ممنون لطف کردین سپاسگذارم

    • خندوانه عشقه

      من بگم اصلا خوشم از مجموعه دورهمی نمیاد .ولی خندوانه رودوست دارم .آدم میزگرد اقتصادی نگاه کنه بهتره .یا کارتون موش وگربه

    • سوگل

      بله درست می فرمایین ولی هرکی سلیقه ای داره

    • پریسا

      تو اون شلوغی هیچکس نجاتش نداد.درصورتیکه اگه خواهر و مادر یا عزیز هرکدومشون بود توقع داشتن مردم بجای فیلم گرفتن برن و نجاتش بدن.واقعا تاسف برانگیزه این عکس العمل بعضی آدما.فیلم گرفتن واجبتر از نجات جون هموطنمون شده

    • پدر بزرگ بابک

      متاسفانه جان ادما بی ارزش شده اولا بقول ان دوست درهمه دنیا یعنی کافران همه جوی اب ها سرپوشیده درست میگه توماهواره خیابانها را ببینید حالا مال ما انبار ضایعات میوه فروشها وخانه موشها بگذریم یک سوال مگه چقدر خرجشه که اول هر زیر گذر اب را طوری نصب کنن منظورم اینه ابهای سطحی بحرحال جمع وراهی یک زیر گذر میشن که بنام پل در جهار راها یا سر کوچه ها چرا باید جلوی انها در انتهای اب جمع شده واول ورودی به زیر گذر طوری نصب نشده هیچ کجای این تهران درن دشت این نوع جلوگیر که گفتم نیست وهمین باعثه اولا در چنین مواقعی نمیدونم دیدین یک چوب بزرگ بدست کارگر مثل قرون وستا میکنه زیر گذر تا اشغالهای جمع شده را بزنه بره راه اب باز شود خوب اگر جلوی تمام این زیر گذر های اب باین صورت با طوری های فلزی ضخیم الته باسیمان محکم شود که ضایعاتیا شب نیان ببرن باری اگر این شود هم در چنین مواقع راحت تر جلوی زیر گذر پاک میشود وهم در مواقع این چنینی خطر کشته شدن احتمالا کمتر میشه چون جان شیرینه ادم میتونه خودشو نجات یا مردم نجات بدن اما خیلی در خبرهای گذشته داشتیم اب بشدت سرازیر ودر وحله ورود بزیر گذر در فر رفت باسرعت بزیر میکشه واحتمالا این عزیز مادر بهمین شکل مدفون وراهی رودخونه شده در ضمن پاسداران بالای تهران ودارای شیب فوق العده زیاد وبدبختانه تمام اون مسرها سر پوشیده اس قبل انقلاب دورودخونه در پاسداران ومجیدیه بود اما همه را پوشاندن حالا باید تمام مسیر تا ورامین از زیر بازبینی شود که البته گل ولجن وضایعات فراوان خدا کمکش کنه انشاا پیدا شود اما بسیار مشگله خوب یک پیش بینی خطر در جنین مواقعی حتی الامکان دست در دست همدیگر وبدور از اب گرفتگی ها گذر کنیم وبسیار مهم اگر بند کیف این مادر روی شانه اش بود در اب نیافتاده که او دولا شده کیفرا بردارد پایش لیز خورده سرنگون وابهم زیاد و همهتر لباس خانم ها بخوصوص مانتو خودش در این مواقع مثل یک کاسه اب را جمه دور بدن ان مادر مظلوم را بشدت هل داده بطرف شیب اب که حتما اب بدهان خفه واب گل دید را از زن گرفته

    • پدر بزرگ بابک

      واما یکی از نظرهای گذشته خانمی گفت اینجا سرگرمی وجای بیکارانه ظاهرا درست گفته ما با تاسف وحس انسان دوستی همگی شوکه شده داریم خبر ناپدید شدن یک مادر را میخانیم ( …… ) میاد مثل چکه سقف حمام که میافته روی ما میپرسه دور همی کی پخش میشه !!!! این مهم نیست دیدیدین من ادمیت را داخل پرانتز گفتم یعنی …… از اوبگذریم اما بدترش پاسخ دادن باو …… قبلا گفتم من فعلا باشما هستم تا برداشت کنم چه صیقه ادمهایی هستیم انهایی که گاها چیزهایی بی ربط میگن بهمین حرفمن توجه کنن میفهمن بخصوص داخل پرانتز ادمییت

    • بدون نام

      به غیرتتون ... نامردا ... که یکی نرفت نجاتش بده ... اووووف برشما

    • بدون نام

      خدایا بخاطر اون بچه ده ساله ش خودت کمک کن ترا به دستان بریده حضرت ابوالفضل خودت رحم کن

    • علی تهران

      سوگل جان من هم دورهمی مفید مختصر دارم خوایتی در خدمت باشم والا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج