۴۲۰۲۷۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

ایوبی: سینما دردولت یازدهم احیا شد

رییس سازمان سینمایی کشور معتقد است سینما در دولت یازدهم احیا شده و بر مبنای همین موفقیت مردم و رضایت دولت، وی در دوره وزارت صالحی امیری نیز در سمت خود خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا:‌ رییس سازمان سینمایی کشور معتقد است سینما در دولت یازدهم احیا شده و بر مبنای همین موفقیت مردم و رضایت دولت، وی در دوره وزارت صالحی امیری نیز در سمت خود خواهد بود.
حجت الله ایوبی شامگاه سه شنبه در دیدار از غرفه ایرنا در نمایشگاه مطبوعات به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: سینما در دوره ما احیا شد؛ نوزایی، به روز شدن و نجات از بحران های ناحقی که سینمای ایران گرفتارش شده بود و حرکت به سمت رونق اقتصادی سینما از علایم این احیا و توفیقات آشکار است.
وی افزود : امسال و سال آینده که میوه عملکرد دولت یازدهم در سینما است جزء درخشان ترین سالهای سینمای دینی و سینمای دفاع مقدس نیز بوده است.

ایوبی تاکید کرد: تولید این تعداد از فیلمهای با مضامین ارزشی، دفاع مقدس و دینی در دوره ما نسبت به سایر ادوار امری بی سابقه یا کم سابقه است.

معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص شایعات اخیر تغییر وی پس از انتصاب وزیر جدید نیز تبیین کرد: این مساله که در خصوص تحولات وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی این همه خبر و گمانه زنی وجود دارد نشان می دهد که جایگاه این وزارتخانه نزد مردم تا چه اندازه مهم است و چقدر به مسایل فرهنگی علاقه مندند.

وی افزود: صالحی امیری هم همانطور که خود اشاره کرده قرار است شتاب این قطار در حال حرکت را بیشتر کند و تغییراتی هم اگر انجام شود تغییر در همان جهت و برای استمرار است.

ایوبی تصریح کرد: درباره پست معاونت سینمایی هم با مذاکرات و صحبتهایی که با وزیر داشته ایم قرار بر این شد که روال فعلی همچنان ادامه یابد و بنده در این جایگاه کماکان حضور خواهم داشت.

ایوبی درباره جشنوا ه فجر سالجاری هم گفت: انشاءالله در آخرین سال دوره اول دولت تدبیر و امید، جشنواره فجر خوبی برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: وجه تمایز جشنواره فجر امسال در دو بخش مسابقه و چشم انداز است و جشنواره به معیارهای حرفه ای جهانی نزدیکتر شده است. ضمن اینکه تلاش می کنیم در استان های بیشتری جشنواره را برگزار کنیم.

ایوبی خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال رقابت فیلم اولی ها با سایر فیلمسازان تجمیع شده است که این نشان می دهد اعتقاد ما بر توانمندی فیلم اولی ها خیلی بالا رفته است.
وی ادامه داد: عده ای فکر می کردند فیلم اولی ها به دلیل تازه کار بودند توان رقابت با فیلمسازان باتجربه را ندارند اما فیلم اولی ها نشان دادند که قدر و پهلوان اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سینما درحال حاضر به جز بعضی استثنائات ، مستهجن تر شده است!

    • بدون نام

      خب عزیز.من اینا مستهجن بودن رو اوج تمدن و ارتقای سینما میدونن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج