adexo3
۴۲۰۲۹۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فلاپ: انتخابات آمریکا مستهجن شده

مسئول هماهنگی کمیته انتخابات ایالت نیویورک در گفت وگو با ایرنا، این دوره از انتخابات آمریکا را مایه شرم مردم و انتخاب میان بد و بدتر توصیف می کند و می گوید که به نظر او هیچ یک از نامزدهای این دوره شایستگی رسیدن به ریاست جمهوری کشورش را ندارند.

خبرگزاری ایرنا:‌ مسئول هماهنگی کمیته انتخابات ایالت نیویورک در گفت وگو با ایرنا، این دوره از انتخابات آمریکا را مایه شرم مردم و انتخاب میان بد و بدتر توصیف می کند و می گوید که به نظر او هیچ یک از نامزدهای این دوره شایستگی رسیدن به ریاست جمهوری کشورش را ندارند.

لیندا فلاپ مسئول هماهنگی کمیته انتخابات ایالت نیویورک در پاسخ به خبرنگار ما مبنب بر این که به نظر او کدام یک از نامزد های این دوره شایستگی ورود به کاخ سفید را دارند؛ می گوید: به نظر من هیچکدام ! در این دوره مردم آمریکا و از جمله خود او با انتخاب میان بد و بد تر روبرو شده اند.

این مسئول هماهنگی کمیته انتخابات ایالت نیویورک در ادامه گفت که کشورش دوره وحشتناکی را می گذراند و در حالی که همه مردم جهان بیش از هر زمان دیگری انچه را که در این کشور می گذرد، زیر نظر دارند و مردم این کشور با دو گزینه ای روبرو هستند که یکی از دیگری بدتر و فاسد تر و غیر قابل اعتماد تر است.

او می گوید که صبح امروز در آغاز گشایش صندوق ها از سرکنجکاوی از چند رای دهنده پرسیده است که آیا می دانند نامزد های انتخاباتی آن ها چه کسانی هستند و یکی از آن ها جواب داده است که : اولی نماینده هرج و مرج و دومی نماینده درد سر و گرفتاری .

فلاپ افزود، این انتخابات چنان مستهجن و بی قاعده شده و مایه شرمساری ملت آمریکا است و دیگر کسی تمایلی به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را ندارد.

او اضافه می کند که به نظر او وقار و استحکام شخصیت فردی ، آگاهی از مسائل و مشکلات کشور و جهان از شرط های اساسی یک نامزد انتخاباتی است که هیچ یک از نامزد های این دوره و بویژه ترامپ از آن برخوردار نیستند.

این مقام آمریکایی که به گفته او 16 سال سابقه فعالیت در حوزه های انتخاباتی کشورش را دارد، می گوید،یکی از مهمترین مشکلاتی را که آمریکا در حال حاضر با آن روبه رو است ، علاوه بر مساله اقتصاد موضوع مهاجرت و تروریسم است که هردو آن ها به مسئله امنیت مردم آمریکا ربط پیدا می کند و رویکرد های این نامزد ها بویژه ترامپ نمی تواند آن ها را حل کند.

برخوردی که ترامپ با مهاجرین این کشور دارد چه از نظر حیثیت آمریکا در انظار جهانی و چه از نظر تاثیرات اقتصادی فاجعه آمیز است.

وی در نهایت می گوید که می داند دست کم در این ایالت بسیاری از رای دهندگان کلینتون را انتخاب کرده و یا خواهند کرد اما اطمینان دارد که این انتخاب از سر ناچاری است و نه مبتنی بر ویژگی های برجسته او.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج