adexo3
۴۲۱۴۶۰
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

ترامپ از برجام خوشش نمی آید

«ولید فارس» مشاور لبنانی‌الاصل رئیس جمهور منتخب آمریکا با بیان اینکه ترامپ پیشتر اعلام کرده بود که از برجام خوشش نمی آید، گفت: برجام برای تأمین منافع کشورهای منطقه، تغییر خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: به گزارش «اسکای نیوز»، «ولید فارس» مشاور لبنانی الاصل «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری منتخب ایالات متحده آمریکا در سخنانی در خصوص موضع وی در قبال توافق هسته ای با ایران، گفت: ترامپ پیشتر هم اعلام کرده بود که از برجام خوشش نمی آید.

بر اساس این گزارش، وی همچنین اظهار داشت: توافق هسته ای با ایران به گونه ای که منافع کشورهای منطقه تأمین شود، تغییر خواهد کرد و ترامپ برای این اقدام، عزم خود را جزم کرده است.

وی همچنین مدعی شد: کشورهای منطقه از دخالت های ایران در امور خود، آسیب های بسیاری دیده اند.

مشاور ترامپ همچنین افزود: ممکن است که در خصوص برخی بندهای برجام مذاکرات جدیدی انجام شده و نتیجه آن برای تصویب، به کنگره ارجاع داده شود.

فارس همچنین گفت: ترامپ معتقد است که در مذاکرات هسته ای، همه چیز به تهران داده شده و در مقابل، هیچ امتیازی نصیب آمریکا نشده است. وی همچنین بر این باور است که منافع کشورهای عربی در جریان مذاکرات هسته ای نادیده گرفته شده است.

وی بار دیگر مدعی شد: دولت های عربی باید جزئی از هرگونه تصمیم در خصوص پرونده هسته ای ایران باشند، چراکه آنها با تهدیدات فزاینده تهران مواجه هستند.

مشاور ترامپ همچنین ادامه داد: ترامپ با شرکاء و هم پیمانان ایالات متحده در خصوص نحوه برخورد با نقش ایران در عرصه های مختلف، رایزنی خواهد کرد.

وی گفت روابط آمریکا با کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه مصر در زمانی ریاست جمهوری ترامپ تقویت خواهد شد.

مشاور ترامپ در خصوص مسأله سوریه نیز اینطو گفت: اولویت در سوریه مبارزه با داعش است و ایجاد مناطق امن برای پناهندگان سوری است. دولت ترامپ با قدرت های منطقه ای و بین المللی برای حل بحران سوریه رایزنی خواهد کرد.

فارس در پاسخ به سؤالی پیرامون برخی نگرانی ها در عرصه جهانی از سیاست خارجی جنگ طلبانه احتمالی ترامپ، گفت: باید توجه داشت که این مسائل در دوران تبلیغات انتخاباتی مطرح شده است. مسائلی که در دوران تبلیغات اعلام شده است با آنچه که در آینده رخ می دهد، تفاوت دارد.

وی در همین ارتباط افزود: ترامپ با دستگاه های مختلف آمریکایی نشست برگزار خواهد کرد و از تمامی اطلاعات کافی برخوردار خواهد شد. همین اطلاعات، نحوه سیاست خارجی آینده دولت ترامپ را رقم می زنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلطان

      واقعا

    • بدون نام

      هدف جنگ با ایرانه

    • بدون نام

      ما هم خوشمان نمی آید ترامپ عزیز

    • بدون نام

      از مشروب چی . قمار . فساد اخلاقی

    • بدون نام

      چقد در این مورد همعقیده ایم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج