۴۲۲۰۴۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

هوندا کراس‌اوور کوچک WR-V را رونمایی کرد

چند وقت پیش هوندا تیزری از جدیدترین کراس‌اوور خود با نام WR-V منتشر و اعلام نمود که به‌زودی آن‌را رونمایی خواهد کرد. حالا سازندهٔ ژاپنی به وعدهٔ خود عمل کرده و کراس‌اوور ساب‌کامپکت WR-V را در نمایشگاه خودروی سائوپائولو برزیل رونمایی کرده است.

وب سایت پدال: چند وقت پیش هوندا تیزری از جدیدترین کراس‌اوور خود با نام WR-V منتشر و اعلام نمود که به‌زودی آن‌را رونمایی خواهد کرد. حالا سازندهٔ ژاپنی به وعدهٔ خود عمل کرده و کراس‌اوور ساب‌کامپکت WR-V را در نمایشگاه خودروی سائوپائولو برزیل رونمایی کرده است. این خودرو انحصاراً جهت عرضه در بازار آمریکای جنوبی طراحی و تولید شده و سال آینده در این منطقه عرضه خواهد شد.

هوندا کراس‌اوور کوچک WR-V را رونمایی کرد

هوندا در مورد WR-V گفته است که این کراس‌اوور، خودرویی فوق‌العاده کاربردی و با کابین جادار در یک بدنهٔ جمع‌وجور است. بااین‌حال هنوز جزئیات بسیار کمی از این خودرو اعلام شده است و به همین دلیل در حال حاضر تنها چیزی که می‌توانیم در مورد آن اظهارنظر کنیم، طراحی WR-V است. در تصاویری که از این کراس‌اوور منتشر شده، یک طراحی با خطوط تیز و شکسته و تهاجمی دیده می‌شود مانند طراحی خشن قسمت جلو و عقب و همین‌طور خطوط چشم‌نواز جانبی.

هوندا کراس‌اوور کوچک WR-V را رونمایی کرد

البته در WR-V شاهد شباهت‌هایی با دیگر محصولات هوندا همچون مدل سیویک نیز هستیم. همچنین همانند بسیاری از کراس‌اوورهای شهری امروزی، در WR-V هم از برخی عناصر ظاهری مشکی‌رنگ همچون پوشش گلگیرها، رکاب‌ها و سپرها استفاده شده است.

هوندا کراس‌اوور کوچک WR-V را رونمایی کرد

هوندا کراس‌اوور کوچک WR-V را رونمایی کرد

مدیر اجرایی هوندا در مورد این محصول جدید گفته است: ««از زمانی که ما فعالیت خود را در سال ۱۹۷۱ در برزیل آغاز کردیم، هوندا درمجموع ۲۴ میلیون خریدار را به محصولات تولیدی خود شامل موتورسیکلت‌ها، خودروها و پیشرانه‌ها جذب کرده است. معرفی این مدل کاملاً جدید WR-V هم تعهد ما به بازار آمریکای جنوبی را نشان می‌دهد و ما همچنان محصولات خاص و انحصاری بیشتری را برای مردمان آمریکای جنوبی ارائه خواهیم کرد.»
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
هوندا کراس‌اوور کوچک WR-V را رونمایی کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج