۴۲۳۰۰۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جزئیات تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۷

مدل ۲۰۱۷ تویوتا راو ۴ که در امریکا عرضه می‌شود تغییراتی را به خود دیده که دربردارنده‌ی به‌روزرسانی تریم ها و تجهیزات ایمنی اضافی است.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: مدل ۲۰۱۷ تویوتا راو ۴ که در امریکا عرضه می‌شود تغییراتی را به خود دیده که دربردارنده‌ی به‌روزرسانی تریم ها و تجهیزات ایمنی اضافی است.

جزئیات تویوتا راو 4 مدل 2017

پکیج ایمنی تویوتا که بدون هزینه‌ی اضافی روی راو ۴ مدل ۲۰۱۷ نصب شده دارای سیستم‌های پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از خط با دستیار فرمان، کروز کنترل راداری دینامیک و نور بالای خودکار است.

جزئیات تویوتا راو 4 مدل 2017

به علاوه نسخه‌های بنزینی راو ۴ مدل ۲۰۱۷ تریم سطح بالای پلاتینیوم را نیز عرضه می‌کنند که وجه تمایز این مدل‌ها بدنه‌ی کامل رنگی و نشان‌های منحصربه‌فرد است. از امکانات خاص این مدل می‌توان به سیستم صوتی ممتاز Entune به همراه سیستم ناوبری و برنامه‌های یکپارچه و دوربین چشم پرنده با اسکن اشاره کرد.

جزئیات تویوتا راو 4 مدل 2017

این لیست همچنین دربردارنده‌ی صندلی‌های جلوی گرم شونده با تنظیم برقی ۸ جهته برای صندلی راننده، تریم SofTex، ورود و استارت بدون کلید، درب پشتی برقی ریموتی، نورپردازی محیطی، غربیلک فرمان گرم شونده، کف‌پوش‌های نرم و پروژکتورهای درب پلاتینیوم می‌باشد.

جزئیات تویوتا راو 4 مدل 2017

جزئیات تویوتا راو 4 مدل 2017

جزئیات تویوتا راو 4 مدل 2017

مدل SE جدید که توسط تویوتا "قهرمان خانواده" خوانده می‌شود دارای رینگ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های LED و سپر جلوی منحصربه‌فرد با جلوپنجره‌ی لانه‌زنبوری است و به تازگی به خانواده‌ی راو ۴ هیبریدی پیوسته است. این نسخه همچنین دارای صندلی‌های SofTex با دوخت‌های متضاد، صندلی راننده‌ی برقی، رنگ مشکی کابین، تریم خاکستری مفرغی، پروژکتورهای رکاب درب‌ها، نشان‌دهنده‌های قرمز و صفحه‌نمایش رنگی ۴.۲ اینچی و… است.
جزئیات تویوتا راو 4 مدل 2017
جزئیات تویوتا راو 4 مدل 2017

قیمت تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۷ برای مدل ۲WD LE از ۲۴۹۱۰ دلار آغاز شده و به بهای ۳۶۱۵۰ دلاری در مدل ۴WD پلاتینیوم می‌رسد. بهای مدل هیبریدی نیز در مدل XLE از ۲۹۰۳۰ دلار آغاز شده و به ۳۴۰۳۰ دلار در مدل لیمیتد می‌رسد.
جزئیات تویوتا راو 4 مدل 2017

جزئیات تویوتا راو 4 مدل 2017
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج