adexo3
۴۲۲۰۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حضور تیم های چک و خنثی در راهپیمایی اربعین

جانشین رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی به حضور تیم های چک و خنثی در راهپیمایی اربعین تا مرزها اشاره کرد و گفت: مردم هر گونه موارد مشکوک اعم از افراد، بسته، خودرو و موتور در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی را به ۱۱۰ یا ماموران و نیروهای گشتی ناجا اطلاع دهند.

خبرگزاری ایرنا: جانشین رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی به حضور تیم های چک و خنثی در راهپیمایی اربعین تا مرزها اشاره کرد و گفت: مردم هر گونه موارد مشکوک اعم از افراد، بسته، خودرو و موتور در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی را به ۱۱۰ یا ماموران و نیروهای گشتی ناجا اطلاع دهند.
مهدی معصوم بیگی افزود: با توجه به تهدیدهای انتحاری و انفجاری که ممکن است ، وجود داشته باشد، از مردم می خواهیم همکاری تنگاتنگ با خادمان خود در نیروی انتظامی داشته باشند براین اساس تمام موارد مشکوک را فوری اطلاع دهند.
وی تاکید کرد: همکاری مردم در تولید امنیت بسیار مهم است، بخش قابل توجهی از امنیتی که امروز در کشور داریم مرهون همکاری و مسئولیت پذیری مردم است که با خادمان خود در ناجا دارند.
معصوم بیگی اضافه کرد: کشور در امنیت کامل قرار دارد و هیچ دغدغه ای وجود ندارد چرا که اشرافیت کامل وجود داشته و همه دستگاه های امنیت ساز اعم از سپاه، ارتش، ناجا، وزارت اطلاعات و مهم تر از همه مردم و نیروهای بسج در صحنه هستند اگر تهدیدی وجود داشته باشد تیم های چک و خنثی سازی آموزش دیده در منطقه حضور دارند و برای مراسم اربعین به کارگیری می شوند.
این مقام ارشد انتظامی گفت: این نیروها در تمام مرزها اعم از مهران، چذابه و شلمچه و همچنین در نقاط حساس حضور دارند و ظرفیت کاملی در این زمینه وجود دارد.
معصوم بیگی به عروسک های مشکوکی که سال گذشته در بین زائران دست به دست می چرخید، اشاره کرد و گفت: شاید امسال نیز مواردی از این دست پیش بیاید براین اساس با پیش بینی های انجام شده، تا مردم احساس ناامنی نکنند.

وی به مردم توصیه کرد: در هر شرایطی هوشیار باشند و به توصیه های پلیس و سایر دستگاه های مسئول توجه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج