adexo3
۴۲۲۲۸۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

توصیه‌های پزشکی وزیر بهداشت به زائران اربعین

وزیر بهداشت با بدرقه کاروان بهداشت، درمان و اورژانس کشور به استانهای مرزی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت: ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) ارزشمند تر از زیارت است، همچنین زائرین توجه کنند که پیشگیری بهتر از درمان است.

خبرگزاری ایلنا: وزیر بهداشت با بدرقه کاروان بهداشت، درمان و اورژانس کشور به استانهای مرزی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت: ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) ارزشمند تر از زیارت است، همچنین زائرین توجه کنند که پیشگیری بهتر از درمان است.

سید حسن هاشمی در آیین اعزام کاروان بهداشت، درمان و اورژانس کشور به استانهای مرزی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین در محل مرقد امام خمینی (ره) ضمن درود و رحمت خداوند متعال برحسین بن علی (ع) و خاندان مطهر ایشان، امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و نیز شهدای دفاع مقدس، خطاب به کاروان اعزامی بهداشت، درمان و اورژانس کشور اظهار داشت: شما برگزیده شده اید و این افتخار نصیبتان شده است که در مراسم اربعین امسال در خدمت زائران عبدالله الحسین (ع) باشید.

وزیر بهداشت این سفر را به لحاظ زیارتی بودن بسیار ارزشمند و معنوی عنوان کرد و گفت: میزبانی خدمت به زائران عبدالله الحسین (ع) ارزشمند تر و فزونتر از زیارت است.

هاشمی برای کاروان اعزامی بهداشت، درمان و اورژانس کشور آرزوی سفری همراه با سلامت عنوان کرد و گفت: امیدوارم این سفر و مجموع خدماتی که برای خدمت به زائرین انجام می‌دهید ذخیره آخرت شما باشد.

هاشمی راهپیمایی اربعین حسینی را در طول تاریخ و نیز در حال حاضر بی نظیر عنوان کرد و گفت: باید خدا را شکر کنیم که این همه اقبال و افتخار برای امت اسلامی ایجاد شده است.

وزیر بهداشت گفت: باید قدر امام، رهبری و این ملت را که انقلاب اسلامی را به وجود آورد و ادامه داد و مقاوم پای آرمان‌های آن ایستاده است را بدانیم و همه این موفقیت‌ها از برکات انقلاب اسلامی است که هنوز هم در منطقه و نقاط مختلف جهان گسترده است و روز به روز با لطف و عنایت خداوند متعال و مسلمانان واقعی که از همه چیز خود در این مسیر گذشته و می گذرند، استوارتر و پایدار تر می‌شود.

وی حضور کاروان اعزامی بهداشت، درمان و اورژانس کشور در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: حضور و خدمات شما عزیزان باعث پیشگیری از بیماری‌ها و رفع نگرانی‌های احتمالی خواهد شد.

هاشمی گفت: اگر هم مشکلی در طول مسیر ممکن است برای زائران بوجود آید با کفایت و کمک شما باعث کاهش آلام و رنج آنها و عوارضی که ممکن است بوجود آید، خواهد شد.

وزیر بهداشت گفت: زائرین توجه کنند که پیشگیری بهتر از درمان است و امیدوارم نیازی به ورود و کمک شما نشود یعنی تصادفی اتفاق نیفتد و یا بیماری وجود نداشته باشد و علاوه بر خود مردم بقیه سازمان‌ها از جمله راهداری و سایر دستگا‌ه‌هایی که مسئولیت دارند نهایت تلاش خود را بکنند.

هاشمی در ادامه از خدمات و برنامه ریزی‌های دکتر آقاجانی- معاون درمان و دکتر کولیوند رئیس اورژانس کشور قدردانی کرد و گفت: در عین حال نیروهای بهداشت محیط نیز در کنار شما هستند و حتماً بر سلامت آب آشامیدنی و مواد غذایی نظارت خواهد کرد.

وزیر بهداشت همچنین به همکاری سایر دستگاهها از جمله جمعیت هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی و سایر گروه‌های داوطلب از جمله شهرداری‌ها اشاره و ابراز امیدواری کرد که همکاری مجموعه دستگاه‌ها در سلامت زائران مثمر ثمر واقع شود.

هاشمی در پایان خطاب به کاروان اعزامی بهداشت، درمان و اورژانس کشور به مراسم راهپیمایی اربعین حسینی خاطرنشان کرد: تردید نکنید که خدا یار و نگهدار همه شماست. این سفر و این خدمت مانند همه خدماتی که شما عزیزان در اورژانس کشور انجام می‌دهید بسیار ارزشمند است و از دید تیزبین مردم عزیز و شریف ایران پوشیده نخواهد بود و امیدواریم ذخیره آخرت برای آینده شما باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلی

      خدا نگهدار همه مسافرامون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج