۴۲۲۰۹۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گوشی HTC Bolt معرفی شد

شرکت HTC گوشی جدید خودش را با نام HTC Bolt معرفی کرد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به گواهی IP۵۷ اشاره کرد که باعث شده در برابر قطرات آب مقاوم باشد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت HTC گوشی جدید خودش را با نام HTC Bolt معرفی کرد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به گواهی IP۵۷ اشاره کرد که باعث شده در برابر قطرات آب مقاوم باشد.
گوشی HTC Bolt معرفی شد
البته گفته شده که این گوشی به مدت ۳۰ دقیقه در زیر آب هم مقاوم است. تلفن همراه هوشمند جدید شرکت HTC از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Super LCD-3 با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می برد؛ اما در کمال تعجب باید به این موضوع اشاره کنیم که HTC Bolt از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ بهره می‌برد. تراشه‌ای که روی گوشی‌های پرچم‌دار سال گذشته قرار می‌گرفت. در کنار این تراشه سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم روی این گوشی مشاهده می‌شود. همچنین پشتیبانی این گوشی از کارت حافظه باعث شده که بتوان میزان حافظه‌ی داخلی را افزایش داد.
گوشی HTC Bolt معرفی شد

دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ به همراه لرزشگیر اپتیکی تصاویر روی این گوشی قرار گرفته است. این دوربین توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K و عکاسی با فرمت RAW را هم دارد. دوربین جلوی محصول جدید HTC هم ۸ مگاپیکسلی است که برای عکاسی سلفی مناسب خواهد بود. باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی این محصول هم به فناوری شارژ سریع ۲٫۰ مجهز شده است. HTC‌ روی این گوشی از USB Type-C‌ و NFC استفاده کرده.
گوشی HTC Bolt معرفی شد

این گوشی با اندروید ۷٫۰ و رابط کاربری Sense UI راهی بازار می‌شود و مودم LTE Cat.۹ هم برای آن در نظر گرفته شده است. استفاده از این مودم باعث می‌شود که سرعت دانلود با HTC Bolt به ۴۵۰Mbps و سرعت آپلود به ۵۰Mbps برسد. همچنین مشخص شده که برنامه Google Photos‌ روی این محصول نصب شده تا کاربران فضای نامحدود ابری برای ذخیره‌ی اطلاعات خودشان داشته باشند.
گوشی HTC Bolt معرفی شد

باید به این موضوع اشاره کنیم که این تلفن همراه هوشمند جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا ندارد و هدست‌‌هایی با پورت USB Type-C روی HTC Bolt قرار گرفته است. این تلفن همراه فعلا در کشور آمریکا معرفی شده؛ اما شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که مدل بین المللی آن با نام HTC ۱۰ Evo راهی بازار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج