۴۲۳۴۲۴
۱۷ نظر
۵۰۰۸
۱۷ نظر
۵۰۰۸
پ

هاشمی رفسنجانی: روحانی دور دوم بهتر کار می کند

آقای روحانی در دوره دوم بهتر می‌تواند کار کند. چون موانع را با برجام از جلوی پایش برداشته، تجربه لازم را کسب کرده، به نیازها توجه کرده، به امکانات بیشتری رسیده است و باید نتیجه را در دوره دوم ایشان ببینیم. این دوره در حال پر‌کردن چاله‌چوله‌هاست. باید به دور دوم برسیم. البته این حرف من، حمایت هم بود. چون ایشان را اصلح می‌دانم.

بخش ها جذابی از گفت و گوی هاشمی رفسنجانی با روزنامه آرمان امروز را در زیر می خوانید: به نظرم، رقبای آقای روحانی از موجودین و شخصیت‌های شناخته شده،نمی‌توانند در برابر رای ایشان مقاومت کنند. اکنون معتدلین و اصلاح‌طلب‌ها با یک مجموعه در انتخاب‌ها شرکت می‌کنند و مردم هم ذاتا معتدل هستند و مردم افراطی خیلی کم داریم. افراطی‌ها در کار سیاسی شعار می‌دهند. من فکر می‌کنم ظرفیت رای آقای روحانی از همه بیشتر است.
گفتم، آقای روحانی در دوره دوم بهتر می‌تواند کار کند. چون موانع را با برجام از جلوی پایش برداشته، تجربه لازم را کسب کرده، به نیازها توجه کرده، به امکانات بیشتری رسیده است و باید نتیجه را در دوره دوم ایشان ببینیم. این دوره در حال پر‌کردن چاله‌چوله‌هاست. باید به دور دوم برسیم. البته این حرف من، حمایت هم بود. چون ایشان را اصلح می‌دانم.
از ابتدا گفته شد که بعد از اینکه برجام پذیرفته شد، ظرف دو یا سه ماه همه چیز انجام نمی‌شود. مگر می‌شود تحریم‌های چندین ساله و آثار شوم آن ظرف مدت کوتاهی، برطرف شود؟ اکنون دست ما آن‌قدر باز شده که هر چه را بخواهیم از خارج بخریم، می‌خریم و می‌آوریم و هر کارخانه‌ای که قطعه ندارد، دیگر تعطیل نمی‌شود و می‌تواند قطعه را وارد کند.
ما از اول انقلاب تا الان فرقی بین دو حزب دموکرات وجمهوریخواه نمی‌گذاشتیم و می‌گفتیم که هر دو حزب ماهیتشان یک جور است، ممکن است ادبیات کارشان فرق ‌کند و خیلی تفاوتی ندارند. لذا در انتخابات آمریکا طرفدار این یا آن نبودیم. البته از اوباما، چون سیاه‌پوست بود و اقلیتی که در آمریکا مظلوم هستند و رهبری این‌گونه پیدا کردند، بدمان نمی‌آمد. الان برای ما دو حزب فرق ندارند.
فرض کنید یک جا را فیلتر کردند، صد جای دیگر جای آن را می‌گیرد. اشکال اساسی این است که ما باید در داخل برای آن جایگزین درست کنیم. صداوسیمای ما باید به گونه‌ای اداره شود که مردم خودشان را به خانه برسانند تا برنامه‌های صداوسیما را گوش کنند و ببینند. به گونه‌ای باشد که برای همه اقشار و سلایق برنامه داشته باشد. موسیقی، فیلم‌های خوب، سرگرمی و برنامه‌های آموزشی داشته باشد. مسائل و موضوعات سیاسی را بی‌طرفانه بیان کند
کوروش کسی است که ایرانی‌ها مخالفتی با او ندارند. خودم زمانی که رئیس‌جمهور بودم به شیراز رفتم و از بناهای تاریخی آنجا دیدن کردم. بحثی بین علامه طباطبایی و ابوالکلام آزاد است و نظرشان این است که کوروش همان ذوالقرنین است که در قرآن است. البته در حد بحث است و همه این را قبول ندارند، ولی این اختلاف هست. کسی با کوروش مخالفتی ندارد و ما هم قبول داریم که کوروش واقعا مدیر لایقی برای کل منطقه بود.
حاج خانم خطر بزرگی را گذراند. اثنی‌عشر ایشان یعنی روده بعد از معده سوراخ شده بود و دو، سه روز پزشکان نفهمیده بودند و آلودگی‌های روده وارد همه امحا و احشا شده بود و دل درد شدیدی داشت. ایشان را برای عمل به بیمارستان بردند. همان لحظه که همه چیز برای عمل آماده شده بود، یک دفعه ایست قلبی کرد. چون همه چیز آماده بود، نگذاشتند مغز از کار بیفتد. بالاخره به جایی از مغز خون نرسید و آثارش را هنوز دارد. سر مساله مهدی خیلی عصبانی است. چون معتقد است به مهدی ظلم شده است، البته برای همه زندانی‌ها غصه می‌خورد
از ما نپرسیدند. من در کارهای آقای روحانی دخالت نمی‌کنم. اگر بپرسد، جواب می‌دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همینجوری یه دور دیگه یه دور دیگه ملت میان رای میدن و هیچی به هیچی
      همون قدر که خودت و خاتمی و احمدی نژاد ، تو دور دومتون کار کردین ، روحانیم میکنه

    • علی

      بر عکس میگه همه دور اول کار میکنن ک خودشو نشون بدن ن دور دوم روحانی ام ک دور اول تا الان ب غیر از بیکاری و گرونی هیچ کاری نکرد خدایش فقط عشق برجام دارن همین هاشمی شماهم ملتو چی فرض کردی اخه عجبا

    • بدون نام

      آره رای بدید... دوره اول به هوای اینکه دوره دوم هست شاید خوب کار مکتتد اما دور دوم اصالا هیچ انگیزه ای ندارند اتفاقا..

    • بدون نام

      آقای هاشمی رفسنجانی،اینقدر مظلوم نمایی نکنین تورو خدا مردم دیگه خسته شدن از همه تون

    • بدون نام

      سلام ملت ايران اين بابا در حق كارمندان ظلمي كرده كه حالا حالاها از ياد نمي ره در مورد بيمه اضافه كار كارمندان حداقل حقوق كارمنداني كه قصد بازنشستگي دارند نصف مي شه

    • بدون نام

      رای ما روحانی..

    • کاکتوس

      عاقلانه بخوایم فکر کنیم به نظر منم اقای روحانی باید 4 سال دیگه رئیس جمهور باشه...دوستان مثل اینکه خیلی زود یادتون رفته که تو چه منجلابی داشتیم دست و پا میزدیم !!!
      گزینه ای بهتر از روحانی پیدا نمیکنم هرچی فکر میکنم...این 4 سال خیلی خوب نبود اما خیلی بهتر از 4 سال پیش بود !!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان مثلا همه چیز خوب شده؟؟
        نصف وعده هاشون حتی به مرحله اجرا هم نرسید!

    • ایرانی

      خودتان را خسته نکنید
      به روحانی و یا هیچکس دیگری رای نخواهیم داد
      فقط دکتر احمدی نژاد

    • بدون نام

      باشه... حتما!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      ایت الله عزیزودوست داشتنی : تاهمین جا ش هم عالی کار کرده ،دوسال اول با کار شکنی ها وتضعیف دولت از سوی دلواپسان ... ،خدمات دولت زیاد به چشم نیامد ولی با درایت روحانی عزیز قفل های سیاسی ،اقتصادی ،اجتماعی وفرهنگی با کلید تدبیر وامید گشوده شد وانشاالله در دور دوم دربخش اشتغال وکارافرینی ورفاه اجتماعی نیز باحمایت مجلس غربال شده ویک دست شده به شکوفایی خواهیم رسید ،قطعاًدراین راه باز هم دلواپسان ،کاسبان فتنه وتحریم ،توهم گرایان نفوذ دایی جان ناپلیونی ،دراین راه بیکار نخواهند نشست وبه ایجاد نفاق ،تفرقه وفتنه گری ادامه خواهند داد وچون دستشان برای ملت روشده است دیگر حنایشان رنگی ندارد .یاحق .

    • بدون نام

      بینک بین الله منتظری روحانی دور دوم رای بیاره ؟؟؟؟زهی خیال باطل

    • بدون نام

      روحانی به درد ریاست جمهوری نمیخوره

    • بدون نام

      ببینید چطور دارند مردم را سر کار میذارند
      4ساله مردم را به خاک سیا نشاندین.
      لااقل ساکت باش نمک رو زخم مردم نریز

    • بدون نام

      دوره ی اول مملکت ویران دوره ی قبل را سامان بده روحانی فقط بدهی زنجانی ورحیمی خاوری و....رو باید پس بده چه فکر کردی انشالله دوره ی بعد ب امید حق

    • بدون نام

      ایرانی مگر تو این عالم نیستی رهبری احمدی را رد صلاحیت کرد الحمدالله رییس جمهوری که معاونش ... حال روزش پیداست ...

    • بدون نام

      درود بر روحانی وهاشمی فقط روحانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج