۴۲۴۰۸۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اسپارک اکتیو، کراس اوور نمای شورولت

بازار کراس‌اوورها روزبه‌روز داغ‌تر و محبوب‌تر می‌شود و خودروسازان هم همواره به تنوع و تعداد این خودروها در سبد محصولات خود می‌افزایند؛ اما در کنار کراس‌اوورها، خودروهای کراس‌اوورنما هم محبوبیت فزاینده‌ای پیدا کرده‌اند.

وب سایت پدال - امیر دهقان: بازار کراس‌اوورها روزبه‌روز داغ‌تر و محبوب‌تر می‌شود و خودروسازان هم همواره به تنوع و تعداد این خودروها در سبد محصولات خود می‌افزایند؛ اما در کنار کراس‌اوورها، خودروهای کراس‌اوورنما هم محبوبیت فزاینده‌ای پیدا کرده‌اند.
منظور از کراس‌اوورنما، خودروهای هاچ‌بک کوچک شهری هستند که با کمی افزایش ارتفاع و افزودن قطعات پلاستیکی به بدنه، ظاهری شبیه به کراس‌اوورها پیدا می‌کنند. محبوبیت این کلاس خودرویی به‌قدری بالا رفته است که اکثر خودروسازان، هاچ‌بک‌های خود را با این روش تبدیل به خودرویی با ظاهری شبیه به کراس‌اوورها می‌کنند. از کراس‌اوورنماهایی که در بازار کشورمان حضور دارند می‌توان به دانگ‌فنگ H۳۰ کراس و رنو ساندرو استپ‌وی اشاره کرد که بسیار هم محبوب شده‌اند.

اسپارک اکتیو، کراس اوور نمای شورولت

اما در بازار جهانی، پس‌ازاینکه فولکس‌واگن مدل جدید کراس آپ را به‌عنوان یک کراس‌اوورنمای کوچک شهری معرفی کرد، حالا شورولت هم کوچک‌ترین محصول خود یعنی اسپارک را با ظاهری کراس‌اوور مانند و با نام اسپارک اکتیو معرفی کرده است. شورولت اسپارک اکتیو نشان‌دهندهٔ ترکیبی از یک مینی کار اسپرت با ظاهری شبه کراس‌اوور است. فروش این خودرو برای سه‌ماههٔ اول سال آینده برنامه‌ریزی شده درحالی‌که قیمت پایهٔ آن با گیربکس دستی ۱۶,۹۴۵ دلار اعلام‌ شده است اما اگر خریداران خواهان گیربکس اتوماتیک CVT باشند باید مبلغ ۱۸,۰۴۵ دلار را برای خرید آن پرداخت کنند.

اسپارک اکتیو، کراس اوور نمای شورولت

اسپارک اکتیو در قسمت جلو با سپر و پروژکتورهای متفاوت، از ظاهر منحصربه‌فردی برخوردار شده که آن‌را از نمونه‌های معمولی اسپارک متمایز می‌کند. در قسمت عقب اما فقط سپر به رنگ مشکی درآمده و یک محافظ نقره‌ای‌رنگ به قسمت زیرین آن اضافه شده است. از دیگر تغییرات ظاهری اسپارک اکتیو نسبت به نسخهٔ معمولی می‌توان به رینگ‌های جدید ۱۵ اینچی، تعلیق تجدیدنظر شده، افزایش یک سانتیمتری ارتفاع، طراحی خاص جلوپنجره، یکپارچه شدن پروژکتورهای جلو در بدنه، محافظ‌های فلزی زیر سپرها و رکاب‌های جانبی، پوشش پلاستیکی اطراف گلگیرها و ریل‌های روی سقف اشاره کرد.

اسپارک اکتیو، کراس اوور نمای شورولت

اسپارک اکتیو، کراس اوور نمای شورولت

اسپارک اکتیو، کراس اوور نمای شورولت

اسپارک اکتیو، کراس اوور نمای شورولت

داخل خودرو به‌صورت استاندارد مشکی‌رنگ است و به گرم‌کن صندلی‌های جلو و فرمان چندمنظوره با روکش چرمی مجهز شده است. همچنین خریداران می‌توانند از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MyLink شورولت که از طریق یک نمایشگر لمسی رنگی ۷ اینچی ارائه می‌شود و با کارپلی اپل و اندروید اتو گوگل سازگاری دارد، لذت ببرند. یک دوربین دید عقب، رادیو ماهواره‌ای، سامانهٔ OnStar، اینترنت وای فای ۴G LTE، سیستم ورود و خروج بدون کلید، تهویه مطبوع، کروز کنترل و پنجره‌های برقی با قابلیت بالا و پایین رفتن سریع نیز از دیگر تجهیزات این مینی کراس‌اوور آمریکایی هستند.

اسپارک اکتیو، کراس اوور نمای شورولت

اسپارک اکتیو، کراس اوور نمای شورولت

اسپارک اکتیو، کراس اوور نمای شورولت

اسپارک اکتیو، کراس اوور نمای شورولت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج