۴۳۰۲۴۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کوروس GT، سدان کراس‌اوور!

امروزه رانندگی در ارتفاع به‌صورت یک مد فراگیر و جهانی درآمده و از این لحاظ، رقابت سختی میان کمپانی‌های ریزودرشت دنیا برقرار است. در این کارزار پرهیاهو، هر خودرویی می‌خواهد ولو چند سانتی‌متر هم که شده بلندقامت‌تر گردد!

وب سایت پدال - سام کاویانی: امروزه رانندگی در ارتفاع به‌صورت یک مد فراگیر و جهانی درآمده و از این لحاظ، رقابت سختی میان کمپانی‌های ریزودرشت دنیا برقرار است. در این کارزار پرهیاهو، هر خودرویی می‌خواهد ولو چند سانتی‌متر هم که شده بلندقامت‌تر گردد! و به نظر می‌رسد که این رویه از هاچ‌بک‌ها هم گذر و سدان‌ها را نیز به خود آلوده کرده است؛ و ازآنجایی‌که سازندگان چینی همواره داوطلبانی مشتاق جهت ایفای نقشی تازه و نوین بوده‌اند، لذا این بار آنها پیش‌قدم شده و سدانی کراس‌اوور را به جهانیان معرفی نموده‌اند، سدانی که به‌راحتی قادر است از روی ناهمواری‌ها و جداول موجود در خیابان‌ها عبور نماید. سدانی به نام کوروس GT کراس‌اوور.

کوروس GT، سدان کراس‌اوور!

چندی پیش سایت «CARNEWSCHINA» به معرفی این خودرو مبادرت نمود که در اینجا برگردان آن را از نظر می‌گذرانیم.

آنچه ملاحظه می‌کنید تصاویر مربوط به خودروی QOROS 3 GT سدان است. 3 GT یک کراس‌اوور است که بر مبنای کوروس 3 سدان تکوین و توسعه یافته است. پیش‌تر، طرح این خودرو در هیئت کانسپتی به نام 3Q.LECTRIC روئیت شده بود، ماه آوریل و در نمایشگاه خودروی پکن. این خودرو به ویژگی‌های متعارف یک کراس‌اوور مجهز شده که ازجمله می‌توان به افزایش ارتفاع سواری، یک جلوپنجره مشکی و قوس‌های مشکی پلاستیکی پیرامون چرخ‌ها، اشاره داشت. همچنین، ازآنجایی‌که این خودرو به پسوند GT هم مزین است، برخی از ظواهر اسپرتی هم در آن مشاهده می‌شوند من‌جمله آرم GT، رینگ‌های پنج پره آلومینیمی، آینه‌های جانبی با قاب مشکی و یک باله کوچک بر روی درب صندوق عقب.

کوروس GT، سدان کراس‌اوور!

رنگ به کار رفته در داخل آن خیلی خاکستری است، خیلی بیش از آنچه باید باشد، به‌ویژه در محل نشیمنگاه و محل استقرار ران‌ها، حتی سایه‌ای از رنگ متفاوتی هم در کابین دیده نمی‌شود. به نظر می‌رسد که شرکت کوروس برداشت و تعبیر اشتباهی از بازار دارد، زیرا که خریداران خودرو در چین رنگ‌ها و تریم های متفاوت را در درون یک کابین طالب‌اند و نه فقط رنگ خاکستری صرف. آرم GT هم که بر روی روکش صندلی‌ها دوخته شده تا اندازه‌ای پژمرده به نظر می‌آید اما با این حال، این آرم ته رنگی از نارنجی را در دل خود جای داده است! اگر کمی دقیق‌تر شوید می‌بینید که در قسمت پایه حرف T این رنگ دیده می‌شود. در ردیف عقب، پشتی صندلی همچون دیوار راهروهای ساختمان تخت و قائم بوده و بیشترین تنوع رنگی هم که در این بخش دیده می‌شود مربوط به نگه‌دارنده‌های سگک کمربند ایمنی هست. درمجموع، این کابین، خسته‌کننده‌ترین و ملال‌آورترین کابینی بود که در طی سال جاری مشاهده نمودیم. حتی فولکس‌واگن هم این روزها کابین هیجان‌انگیزتری دارد. حتی فولکس‌واگن!

کوروس GT، سدان کراس‌اوور!

کوروس GT، سدان کراس‌اوور!

کوروس GT، سدان کراس‌اوور!

کوروس GT، سدان کراس‌اوور!

کوروس GT، سدان کراس‌اوور!

کوروس GT، سدان کراس‌اوور!

طرح بیرونی این خودرو بیشتر خنثی به نظر می‌آید و تنها اندکی از عنصر هیجان در آن تزریق شده است. چراغ‌ها برای یک خودروی مدل ۲۰۱۶ کمی بزرگ هستند ولی در این بین، به‌خوبی نمای ظاهری یک کراس بر روی این خودروی سواری اعمال شده است.

کوروس GT، سدان کراس‌اوور!
کوروس GT، سدان کراس‌اوور!

پیشرانه به کار رفته در این خودرو همان نسخه 1.6 لیتری توربوست که با توانی معادل 156 اسب بخار به دیگر خودروهای ساخت کوروس هم نیرو می‌دهد. این پیشرانه مشترک از اواخر سال 2013 میلادی در خودروهای این شرکت به کار رفته و تاکنون نیز تحت بهسازی و ارتقاء قرار نگرفته است. البته مقداری توان اضافی برای چنین خودرویی امری پسندیده است، به‌خصوص آنکه پسوند GT را با خود یدک کشیده و میزانی از تزیینات پلاستیکی را هم پیرامون بدنه خود حمل می‌نماید.

کوروس GT، سدان کراس‌اوور!

کوروس GT، سدان کراس‌اوور!

کوروس ۳ GT CROSS OVER در ماه نوامبر سال جاری در نمایشگاه شهر چنگدو به نمایش در خواهد آمد و به‌زودی روانه بازار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج