۴۲۴۱۴۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

غرامت ۳ میلیارد دلاری تویوتا به مشتریان

تویوتا مبلغی بین ۱.۷۵ تا ۲.۵ میلیون دلار به مالکان خودروهای معیوب می‌پردازد و ۹.۷۵ میلیون دلار به دستمزد وکلا اختصاص می‌دهد. همچنین تویوتا باید مبلغ ۱۵۰ هزار دلار هزینه و مخارج مربوط به دادگاه را پرداخت کند.

روزنامه دنیای اقتصاد: تویوتا موتور موافقت کرد به مالکان وانت‌هایی که فریم آنها زنگ می‌زند، در مجموع بیش از ۳ میلیارد دلار غرامت بپردازد. به گزارش دیترویت نیوز، این غرامت به حدود ۱.۵ میلیون مالک برخی مدل‌های تاکوما، توندرا و سکویا پرداخت خواهد شد. این توافق از سوی قاضی دادگاهی در لس‌آنجلس مورد تایید قرار گرفت.
غرامت 3 میلیارد دلاری تویوتا به مشتریان
براساس این توافق تویوتا مبلغی بین 1.75 تا 2.5 میلیون دلار به مالکان خودروهای معیوب می‌پردازد و 9.75 میلیون دلار به دستمزد وکلا اختصاص می‌دهد. همچنین تویوتا باید مبلغ 150 هزار دلار هزینه و مخارج مربوط به دادگاه را پرداخت کند.
تویوتا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما خواستار این هستیم که مشتریان تجربه‌ای فوق‌العاده از مالکیت خودروهای ما داشته باشند، بنابراین خوشحالیم که این دعوای حقوقی به‌گونه‌ای حل و فصل شد که به نفع مشتریان است و این مساله نشان می‌دهد که ما حامی کیفیت و قابل اطمینان بودن خودروهای‌مان هستیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز

      واقعا چقدر عالیه که یک بِرَند یا یک تولید کننده ی موفق یک همچین تعهدی نسبت به خریدارا و تولیدش داره این کارش نشون دهنده این هست که نیت بدی نداشته و به قول معروف نمیخواسته جنس با کیفیت پایین بفروشه،ای پروردگار خواهش میکنم به همه ی تولید کننده ها کمک کنید این وجدان کاری رو داشته باشند و مصرف کننده ها هم پول داشته باشند وهر دو سلامتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج