adexo3
۴۲۴۳۰۷
۲۱ نظر
۵۰۰۰
۲۱ نظر
۵۰۰۰
پ

همه عذرخواهی کردند به جز ابتکار!

وضعیت آلودگی هوای تهران به اندازه ای جدی شده که حرف از تعطیلی دانشگاه ها هم به میان آمده است. در این بین، معصومه ابتکار احتمالا یکی از کم حرف ترین مسئولان روزهای اخیر بوده است.

صراط نیوز نوشت: وضعیت آلودگی هوای تهران به اندازه ای جدی شده که حرف از تعطیلی دانشگاه ها هم به میان آمده است. در این بین، معصومه ابتکار احتمالا یکی از کم حرف ترین مسئولان روزهای اخیر بوده است.

پس از آنکه حسن روحانی در اوج آلودگی هوای تهران به خوزستان رفت و از هوای تازه پسابرجام گفت، برخی مسئولان میانی، به خاطر آلودگی هوای تهران برای عذرخواهی صف کشیدند. مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران هم از جمله این مسئولان بود که از گردشگران داخلی و خارجی به خاطر آلودگی هوا عذرخواهی کرد.

این عذرخواهی ها به صحن علنی مجلس هم کشیده شد و الیاس حضرتی نماینده تهران، از مردم معذرت خواهی کرد. حتی اگر این عذرخواهی ها نمایشی هم باشد و دردی را دوا نکند باز هم در همین صف، همچنان خبری از معصومه ابتکار نیست. او در یکی از آخرین اظهارنظرهای خود درباره آلودگی هوا، در برنامه "دورهمی" مهران مدیری که البته چندی پیش ضبط شده بود مدعی شد که آلودگی هوا کمتر شده.

ابتکار درباره آلودگی هوای این روزها، هیچ تدبیری ارائه نکرده و حتی مانند سابق، ترجیح داده پای داعش، دولت قبل و بنزین های آلوده - که بنا بر ادعای او در همه گلانشهرها پاک شده اند! - را وسط نکشد.

در عوض، ابتکار در ششمین روز آلودگی هوای تهران و برخی کلانشهرها، چمدان هایش را بست و به مراکش رفت تا در کنفرانس بین المللی تغییرات آب و هوا که از ۱۷ آبان آغاز شده و نیز در دوازدهمین کنفرانس اعضای پروتکل کیوتو شرکت کند.

این اولین باری نیست که ابتکار در اوج آلودگی هوا به سفر می‌رود؛ او در اوج آلودگی هوای خوزستان به خاطر ریزگردها هم به آلمان رفت. سوم و دهم دی ماه سال گذشته هم در حالی که مردم ۱۸ روز در آلودگی شدید هوا نفس می‌کشیدند خانم رئیس به آذربایجان غربی و کیش سفر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این که به فکرمردم نیست این به فکرآقازاده اونورآبیشووخودش که یوقت بهشون بدنگذره خب استعفابده تایه مردبیاداوضاع روسروسامون بده

      پاسخ ها

      • سلی

        یه مردم بیاد به فکر جیب خودئش به فکر مردم نیس

    • بدون نام

      ای بابا هیچکس هیچ کاری نمی کنه. ما عادت داریم به جای مسئله، صورت مسئله رو پاک کنیم !
      اگر بنزین درست شه . کارخانه ها سرو سامان داده شه و... درست میشه
      هیچکس درباره محیط زیست و سلامتی ما کاری نمی کنه

    • بدون نام

      اون از وضع مواد غذایی مون این هم از الودگی های هوایی
      واقعا به یه فجعه ختم میشه اگر جلوش گرفته نشه

    • بدون نام

      ....واقعا نمیدونم بهتر از این آدم نیست که این مسئولیت رو بهش بدن آیا؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا کل جمله رو تایید نکردی؟؟؟واقعا که

    • reza

      تمام کسانی که تو این مملکت جزئی از قدرتمندان هستن دارن تمام تلاشش میکنن که ایران کاملا نابود بشه این از وضعیت هوا اون از داستان کمبود آب خشک شدن دریاچه رودخونه ها وضیعت اقتصادی هم که دیگه واقعا گندش درآورده مسولان عزیز دقیقا دارید چه میکنید

    • بدون نام

      احسنت به مسولان دلسوز خانم ابتکار یک فکری به حال کشورخودمون کن بعد به فکر همسایه خودت باس

    • بدون نام

      جنگل ها منابع آب، هوا همه رو از دست داریم می دهیم ولی ایشون....

    • بدون نام

      این زن اصلا جاش تووو محیط زیست نیس نخودیه .

    • بدون نام

      خانم ابتکار رفته مراکش تاباد بیاد هوا تمیز بشه برگردد بیخود نیست که اسمش ابتکار این هم از ابتکاراتش

    • بدون نام

      اگه غیر از این باشه تعجب داره !

    • بدون نام

      این خانم ابتکار اصلا ب درد ریاست محیط زیست نمیخوره.

    • حاکم

      میگم ما هر وقت از وزرای روحانی ایراد می گرفتیم یه عده جبهه می گرفتند اما در مورد خانم ابتکار که یکی از ... چرا اصلاح طلبها ازش دفاع نمیکنند

    • بدون نام

      به نظر بنده این خانم بهتره به شوهرداری ونوه هاش برسه اخر عمری منتها اینقدر علاقه به کرسی وریاست وپول بیت المال دارن دیگه دیگه!!!

    • اشراقی گلپایگانی

      امروز سه شنبه بنده ازطریق رادیو نطق میان دستور یکی ازنمایندگان محترم که ازقضا خودشان دردولت قبل وزیر بودند راگوش میکردم ایشان فرمودند که چرا خانم ابتکار عذرخواهی نکرده وچرا دراین مقطع که هوا خیلی الوده است به سفر میروند البته سفر سرکارخانم تفریحی ویا ازروی میل نیست بلکه ماموریت کاری میباشد ایا اگربه نماینده ای سفر ماموریتی بدهند میگوید نمیروم وتمرد میکند بنده نمیخواهم ازکسی دفاع کنم بلکه عرض بنده اینستکه کارهوای تهران از پوزش وعذرخواهی. مقامات گذشته است ویک اراده جدی وهمت وهمکاری ارگانها وسازمانهای مختلف رامیطلبد بنده سوال میکنم درشهرتهران با 10میلیون جمعیت. وپایتخت کشور هنوز مینیبوسهای فیات 40 سال پیشترددمیکند هنوز پیکان کاربراتوری با مصرف بالا ترددمیکند بعضی از اتوبوسهای شرکت واحد وبعضی ازکامیونهای شهرداری چنان دودی میکنند که روز رابه شب تبدیل میکنند هنوز موتورسیکلتهای قدیمی کاربراتوری که به اندازه چندماشین دودمیکنند بعضی ازماشینهای دولتی دودشان شهررا عطراگین میکند هنوز مشاهده میشود بعضی ازافراد برای گرم کردن خود اتش روشن میکنند که دودش از سم بدتراست. ایااین موارد باعذرخواهی حل میشود. فقط عزم راسخ واراده جدی وبدون رودربایستی کارکردن معضل الودگی حل میشود هنوز خودروی صفرکیلومترتولیدداخل مصرف بنزینش سرسام اوراست که واقعا باید این مشکل حل یا تولید این خودروها قطع شود وگرنه مشکل هرسال بیشتر وبیشتر خواهدشد وانوقت دیگر نمیشود کاری کرد. الان بنده حقیر به دلیل اطاله کلام عذرخواهی میکنم شاید مشکل الودگی حل شود

    • بدون نام

      مثلا اگر به جای این خانم یک اقا باشه الودگی هواحل میشود مگر دردولت قبل مسئول محیط زیست اقا نبود هواتمیز بود تا به این شکل فکر بکنیم وبه جای اصل موضوع به فرع وحاشیه بپردازیم خودمان راگول زدیم خواهش میکنم درقرن 21 انقدر نگوییم زن نمیتواند ومردها میتوانند الان دردنیا ودر مشاغل بسیار مهم مثل ریاست جمهور ووزیرخارجه وموارددیگر خانمها هستند وخیلی هم خوب ازعهده کارشان برمیایند ممکن است ماایرانیها به دلایل سیاسی ومواضعشان ازان خانمها خوشمان نیاید ولی برای مردم کشور خودشان بسیار خوبند

    • بدون نام

      همه اینها فیلم بازی میکنند.همشون دنبال عشق و حال خودشونن

    • بدون نام

      ابتکار اهل عذرخواهی نیست. فقط بدنبال سیاسی کاری و خودنمائیست. دلش خوشه که لقب بانوی زمین را بهش دادن!

    • اسد

      هیچ کس هیچ کاری نمی تونه بکنه باید پایتخت را عوض کنن
      این را حل من است

    • حسینی

      جناب اشراقی گلپایگانی مطالبتان کاملا درسته.اما.چه کسی بابد زنگوله رو بگرد ن گربه ببنده.آیا مطالب جنابعالی در راستای وظیفه این خانم بوده وهست یانه.وایشان در طول سالیان گذشته چه بهره ای از سفرهای خارج نصیب مردم کردن جز خسارت و ندانم کاری.اگر. با جهانگردی کار درس میشه .پس چرا اینقدر شعار خود کفایی و استقلال میدن.یه دفه برن از خارج یکی رو بیارن و مشگل مردمو حل بیارچون از نظر اینا در کشور ما قحط الرجاله.وفقط اینا هستن که همه چیز دانند و کار درست.بقیه کشگ.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج