adexo3
۴۲۵۱۹۰
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

دیدار «معصومه ابتکار» با رئیس‌جمهور عراق

رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس‌جمهور ایران در حاشیه طی سفر خود به کشور مغرب (مراکش) با «فؤاد معصوم» رئیس‌جمهور عراق دیدار کرد.

خبرگزاری فارس: «معصوم ابتکار» رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور ایران در مغرب (مراکش) و در حاشیه نشست بررسی توافق پاریس با «فؤاد معصوم» رئیس‌جمهور عراق دیدار و درباره مسائل گسترش روابط دو جانبه به خصوص در زمینه محیط زیست گفت‌و‌گو کرد.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی «فؤاد معصوم» در بیانیه دفتر ریاست‌جمهوری عراق آمده است: در حاشیه کنفرانس مغرب، «فؤاد معصوم» شهر امروز از «معصومه ابتکار» معاون رئیس‌جمهور ایران استقبال کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این دیدار درباره گسترش روابط جمهوری عراق و جمهوری اسلامی ایران و همکاری دو جانبه در زمینه محیط‌ زیست مخصوصا پرونده آب و مبارزه با بیایان‌زایی بحث و تبادل نظر شد.

فؤاد معصوم در این دیدار بر علاقه عراق جهت گسترش رابطه با ایران در تمامی زمینه‌ها تأکید کرد و خانم ابتکار نیز بار دیگر حمایت ایران از عراق به خصوص در زمینه مبارزه را تروریسم را اعلام کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب ابتکار مشکل هوای الوده توی ایرانه نه عزاق

    • بدون نام

      خانم ابتكار بهتر نيست كه تو اين شرايط اضطراري هواي تهران سفرشون رو كنسل كنن و يه چاره اي كنن؟

    • بدون نام

      تو این اوضاع الودگی هوا چرا خیال سفر کرده مگر ایشون رییس محیط زیست نیست؟؟؟ مگریزید به خانه هایتان روی اورید واز انتقاد فرار نکنید خواهر مصی

    • بدون نام

      ابتکار چکار به تروریست داره!!☺

    • بدون نام

      به نظر من باید زود تر بیابان زدایی شروع بشه و کشور های ایران و عراق دست از پاس دادن توپ تو زمین هم دست بردارن و کاری کنن وگرنه وضع از اینی که هست بدتر میشه و آیندگان از ما بعنوان انسان های بیخیال یاد خواهند کرد(اگه آینده ای باشه)

    • بدون نام

      خانم ابتکار به چه قیمتی تو کی هستی؟؟؟ چرا بخاطر پول هر کاری میکنی؟؟؟ چرا کناره گیری نمیکنی چقدر پول و قدرت برات عزیزه،،، کدام کار مفید و برای ایران کردی؟؟؟ راه میفتی به گشت و گذار م میری؟؟؟؟؟ دلت نمیسوزه جنوب شهر رفتی؟؟؟؟ مردم و دیدی؟؟؟ یا نون حروم کورت کرده،،،،،، شما برای کی کار میکنی؟؟؟ خوشحالت انقدر بی وجدانی،،،،،،، متاسفم برای ملتی که حق و حقوق خودشو نمیدونه از یه مشت دزد انقدر میترسه و قیام نمیکنه همه رو بریزه بیرون و تو درد و بیماری و نداری و بدبختی و فلاکت و اعتیاد و فقر و فحشا و اعتیاد دارند از بین میره و شما شیک و راحت زندگی میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • امیرعلی117

      استعفا بده .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج