۴۲۴۳۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هیلاری کلینتون در انظار عمومی ظاهر می شود

تارنمای شبکه تلویزیونی بلومبرگ نوشت: هیلاری کلینتون یک هفته پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از رقیبش دونالد ترامپ، چهارشنبه (۱۶ نوامبر) برای نخستین بار در انظار عمومی ظاهر خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: تارنمای شبکه تلویزیونی بلومبرگ نوشت: هیلاری کلینتون یک هفته پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از رقیبش دونالد ترامپ، چهارشنبه (۱۶ نوامبر) برای نخستین بار در انظار عمومی ظاهر خواهد شد.
بلومبرگ شب گذشته به نقل از یکی از دستیاران نامزد دمکراتها در انتخابات ۱۸ آبان خبر داد که وی به پایتخت می رود تا در مراسم اعطای جوایز 'صندوق دفاع از کودکان' حضور یافته تا از او تقدیر شود.
وزیر امور خارجه سابق آمریکا در سالهای ۷۰ قرن بیستم و پس از فارغ التحصیلی از دانشکده حقوق، در این سازمان فعالیت می کرد. او در دوران رقابتهای انتخاباتی بارها از این دوران یاد کرد تا نشان دهد که متعهد به کمک به کودکان است.
حضور هیلاری کلینتون در این مراسم درست یک هفته پس از آن رخ می دهد که پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری در سخنانی از آمریکائیان خواست تا نسبت به دونالد ترامپ خوشبین باشند.
وی چهارشنبه پیش گفت: 'دونالد ترامپ رئیس جمهوری ما می شود و باید به او خوشبین بوده و فرصت رهبری دهیم.'
به گزارش ایرنا، رسانه های غربی به نقل از مسئولان ستاد کلینتون خبر دادند که نامزد بازنده دمکراتها رسانه ها و اف بی آی را بخشی از مقصران شکست در انتخابات می داند.
جیمز کومی، رئیس اف بی آی ۱۱ روز پیش از برگزاری انتخابات اعلام کرد که ایمیل های جدیدی از هیلاری کلینتون در رایانه دستیار ارشد وی کشف شده است.
دو روز پیش از برگزاری انتخابات رئیس اف بی آی خبر داد که بررسی ایمیلهای جدید تغییری در تصمیم این نهاد در متهم نبودن هیلاری کلینتون در پرونده سرورهای ایمیل شخصی ایجاد نمی کند.

برخی نظرسنجی های پیش از انتخابات نشان داد که بیش از ۷۰ درصد پرسش شوندگان معتقدند که رسانه های مهم و اصلی آمریکا از ریاست جمهوری هیلاری کلینتون حمایت می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج