اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۴۵۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یونکر: تردید دارم ترامپ وعده‌هایش را اجرا کند

رئیس کمیسیون اروپا گفت دشوار است که بتوان باور کرد که ترامپ به وعده‌های جنجالی‌ای که در رقابت‌های انتخاباتی داده، عمل کند.

خبرگزاری فارس: «ژان کلود یونکر» رئیس کمیسیون اروپا با «نفرت انگیز» خواندن مبارزات انتخاباتی «دونالدترامپ»، نگرانی خود را از اینکه ممکن است ترامپ به وعده‌های انتخاباتی‌اش عمل کند، ابراز کرد.

«یونکر» در مصاحبه‌ای با رادیوی بلژیکی «آر.تی.ال» گفت: «من به سختی می‌توانم تصور کنم که رئیس جمهور منتخب آمریکا به تمام قول‌هایی که در طول مبارزات انتخاباتی گفته عمل کند.»

خبرگزاری اسپانیایی «اروپا پرس» به نقل از رادیو «آر.تی.ال» بلژیک گزارش داد: «نخست وزیر سابق لوکزامبورگ معتقد نیست که ترامپ به روابط بین اتحادیه اروپا و ایالات متحده پایان بدهد، زیرا این دو را شریک و متحدی ضروری برای ثبات جهان می‌داند.»

اگرچه وی معتقد است که مستأجر جدید کاخ سفید لازم است یک تحلیل دقیق در زمینه امنیتی و دفاعی از روابط دوجانبه بین اتحادیه اروپا و امریکا انجام بدهد.

یونکر در پایان یادآور شد: «هر رئیس جمهور حداقل دو سال نیاز دارد تا روابط بین اتحادیه اروپا را درک کند، اگرچه این یک مشکل در زندگی یک فرد سیاستمدار است، مثل تمامی روسای جمهور آمریکا.»

همچنین در ادامه گفت: «اولین سال‌های ریاست جمهوری آن‌ها صرف سیاست داخلی می‌شود. غالباً رئیس‌جمهورهای جدید اینگونه هستند مثل (بیل) کلینتون، (جورج) بوش و (باراک) اوباما.»

یکی از وعده‌های ترامپ در طول رقابت‌های انتخاباتی، مشروط کردن حمایت از ائتلاف ناتو به افزایش سطح کمک‌های مالی دیگر اعضا به این ائتلاف بوده است. این مسئله موجب نگرانی کشورهای اروپایی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج