اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۵۱۰۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

جمعیت کشور تا آخرین نفر شمارش می‌شود

ستاد سرشماری کشور اعلام کرد، تاکنون ۲۰ میلیون و ۱۰۰هزار خانوار با جمعیتی برابر با ۶۶ میلیون و ۷۰۰هزار نفر سرشماری شده اند که ۸۳.۳ درصد خانوارهای کشور را در بر می گیرد.

خبرگزاری ایرنا: ستاد سرشماری کشور اعلام کرد، تاکنون ۲۰ میلیون و ۱۰۰هزار خانوار با جمعیتی برابر با ۶۶ میلیون و ۷۰۰هزار نفر سرشماری شده اند که ۸۳.۳ درصد خانوارهای کشور را در بر می گیرد.

ستاد سرشماری کشور اعلام کرد: مرحله دوم سرشماری که به صورت حضوری اجرا می‌شود از ۲۸ مهر آغاز شده و تا ۲۸ آبان(پس فردا) ادامه دارد.

در این مرحله ماموران سرشماری به تمام خانوارهای کشور مراجعه می‌کنند. از خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی شرکت کرده‌اند، کد آماری را دریافت و وارد تبلت می‌کنند. اگر خانوار در سرشماری اینترنتی شرکت نکرده باشد، اطلاعات خانوار از طریق مصاحبه دریافت و وارد تبلت می‌شود.

به گزارش ستاد سرشماری کشور، خانوارهایی که هنگام مراجعه مامور در منزل حضور ندارند، خانوار غایب نامیده می‌شوند. برای این خانوارها توسط مامور اطلاعیه خانوار غایب انداخته می‌شود. در این اطلاعیه به هر خانوار غایب یک کد اختصاص می‌یابد که کد خانوار غایب نامیده می‌شود. خانوارهای غایب به دو دسته تقسیم می‌شوند. خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی شرکت کرده‌اند که باید کد خانوار غایب را از طریق شماره تلفن‌های روی اطلاعیه خانوار غایب در اختیار ستادهای سرشماری قرار دهند. یا با ورود به وب‌گاه‌ سرشماری، کد خانوار غایب خود را به کد آماری سرشماری اینترنتی متصل کنند.

خانوارهایی که موفق به شرکت در سرشماری اینترنتی نشده‌اند، باید به وب‌گاه سرشماری مراجعه و با کد خانوار غایب ثبت‌نام کنند یا با ستادهای سرشماری تماس بگیرند و به صورت تلفنی سرشماری شوند.

براساس این گزارش، تاکنون ۱۹۸ هزار خانوار غایب از طریق اینترنت اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند.

ستاد سرشماری کشور استفاده از اینترنت را برای ثبت اطلاعات خانوارهای غایب توصیه کرد. خانوارهایی که کد آماری خود را گم کرده‌اند باید به وب‌گاه سرشماری قسمت بازیابی کد آماری مراجعه کنند. خانوارهای غایب نیز سریع برای ثبت نام اقدام کنند تا ماموران مجبور به مراجعه مجدد نشوند.

براساس این گزارش، باتوجه به نزدیک شدن به روزهای آخر سرشماری، آمارگیران مجبور هستند تا ساعت ۲۱:۳۰ به کار خود ادامه دهند. خانوارها نگران نشوند و از قبل، شماره ملی اعضای خانوار، تاریخ تولد آن‌ها، کد پستی، مساحت واحد محل سکونت و نوع اسکلت واحد مسکونی را با مشورت عضو مطلع خانوار یادداشت کنند و در صورت دریافت اطلاعیه خانوار غایب، بلافاصله برای ثبت‌ اطلاعات ترجیحاً به صورت اینترنتی اقدام کنند.

براساس این گزارش، مرحله آخر قرعه‌کشی جوایز که شامل خانوارهای غایبی که اطلاعات خود را به صورت اینترنتی ثبت کرده‌اند نیز می‌شود، در پایان سرشماری با اهدای ۴۰۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی انجام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ستاد آمار طوری برای مردم تعیین تکلیف کرده که انگار مردم تخلف کرده اند!

    • بدون نام

      امسال سرشماری بسیار بینظمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج