۴۲۵۵۴۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

معرفی مانیتور جدید BenQ مخصوص گیمرها

گیمرهای حرفه‌ای همیشه حاضر هستند که برای به دست آوردن تجربه‌ی بهتر پول بیشتری پرداخت کنند. این موضوع در افرادی که با PC بازی می‌کنند، بیشتر دیده می‌شود. PC گیمرها همیشه دوست دارند به‌روزترین سخت افزارها را داشته باشند تا بتوانند نهایت کیفیت بازی مورد علاقه‌ی خودشان را ببینند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: گیمرهای حرفه‌ای همیشه حاضر هستند که برای به دست آوردن تجربه‌ی بهتر پول بیشتری پرداخت کنند. این موضوع در افرادی که با PC بازی می‌کنند، بیشتر دیده می‌شود. PC گیمرها همیشه دوست دارند به‌روزترین سخت افزارها را داشته باشند تا بتوانند نهایت کیفیت بازی مورد علاقه‌ی خودشان را ببینند.
معرفی مانیتور جدید BenQ مخصوص گیمرها
حالا این موضوع به نمایشگرها هم انتقال یافته است. شرکت‌های مختلف سعی کنند مانیتورهایی تولید کنند که بتوانند نهایت کیفیت را در اختیار گیمرها قرار دهند. حالا شرکت BenQ مانیتوری ساخته که برای گیمرها و مخصوصا افرادی که به انجام بازی‌های e-Sport مشغول هستند، مناسب خواهد بود.

معرفی مانیتور جدید BenQ مخصوص گیمرها

مانیتور جدید BenQ با نام Zowie XL۲۵۴۰ راهی بازار می‌شود و نرخ به‌روزرسانی تصویر آن به ۲۴۰ هرتز می‌رسد. نرخ به‌روزرسانی صفحه در بازی‌های e-Sport نقش مهمی ایفا می‌کند و باید سرعت آن بالا باشد. در این حالت تصاویر به سرعت تغییر می‌کنند و کاربران تاخیر بسیاری کمی را مشاهده خواهند کرد.

در حالی که سایر مانیتورهای مخصوص بازی با کیفیت ۲K یا ۴K ساخته می‌شوند این محصول شرکت BenQ با کیفیت Full HD ساخته شده است. البته این کیفیت برای اجرای بازی‌های e-Sport بسیار مناسب خواهد بود.

مانیتور Zowie XL۲۵۴۰ به پورت HDMI، Display Port و چهار عدد پورت USB مجهز شده است. هنوز قیمت این محصول مشخص نشده و نمی‌دانیم کی راهی بازار می‌شود.

معرفی مانیتور جدید BenQ مخصوص گیمرها
معرفی مانیتور جدید BenQ مخصوص گیمرها
معرفی مانیتور جدید BenQ مخصوص گیمرها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج