اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۶۲۵۴
۲۱ نظر
۵۰۰۹
۲۱ نظر
۵۰۰۹
پ

شکارچی دختران در دام پلیس

راننده خودروی پراید که، دختر جوانی را ربوده و او را گرفتار نقشه شیطانی‌اش کرده بود، در جریان تعقیب و گریز در خیابان‌های تهران دستگیر شد، مأموران در بازرسی از خودروی سرقتی این تبهکار ۷ گوشی تلفن همراه به‌دست آوردند که به‌نظر می‌رسد متعلق به دیگر زنان و دختران ربوده شده باشد.

روزنامه ایران: راننده خودروی پراید که، دختر جوانی را ربوده و او را گرفتار نقشه شیطانی‌اش کرده بود، در جریان تعقیب و گریز در خیابان‌های تهران دستگیر شد، مأموران در بازرسی از خودروی سرقتی این تبهکار ۷ گوشی تلفن همراه به‌دست آوردند که به‌نظر می‌رسد متعلق به دیگر زنان و دختران ربوده شده باشد.
چند روز قبل دختر و پسر جوانی در یکی از خیابان‌های خلوت در غرب تهران سرگرم گفت‌وگو بودند که مرد جوانی سوار بر خودروی پراید مقابل آنها توقف کرد. او در حالی که خود را مأمور معرفی کرد درباره نسبت دختر و پسر پرسید.
پسر جوان هم توضیح داد که قرار است با هم ازدواج کنند و خانواده‌هایشان نیز در جریان هستند. اما مرد پراید سوار گفت: برای روشن شدن ماجرا باید به کلانتری منتقل شوید تا درباره اظهارات شما بررسی شود. بعد هم آنها را سوار خودرواش کرد. اما هنوز چند کیلومتری نرفته بودم که مأمور قلابی گفت: اگر می‌خواهید این موضوع تمام شود می‌توانید مقداری پول بدهید و بروید و من هم همه‌چیز را نادیده می‌گیرم.
بدین‌ترتیب پدرام ۳۰ هزار تومان پولی که همراه داشت را به راننده پراید داد اما مأمور قلابی گفت: این مبلغ ناچیز است برای همین پدرام از او خواست در مقابل یک عابربانک نگه دارد تا پول بگیرد. چند دقیقه بعد خودرو مقابل یک بانک متوقف شد و پدرام خود را به دستگاه عابربانک رساند اما راننده پراید در حالی که دختر جوان سوار خودرو‌اش بود بسرعت فرار کرد.

همان موقع پسر جوان خود را به پلیس رساند و کمک خواست. بلافاصله نیز جست‌وجوهای مأموران برای دستگیری راننده شیطان‌صفت آغاز شد. تا اینکه ساعتی بعد دریافتند مرد جوان پس از آزار و اذیت دختر ربوده شده و سرقت گوشی تلفن و کارت عابربانکش او را در محلی خلوت رها کرده و گریخته است.
تجسس‌‌ها برای دستگیری راننده شیطان صفت ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت پلیس به‌خودروی پرایدی ظنین شدند. پس از تحقیق مشخص شد خودرو چند روز پیش به سرقت رفته است.
تعقیب و گریز در خیابان یک طرفه
بدین‌ترتیب مأموران به راننده دستور ایست دادند اما او بدون توجه به هشدار پلیس فرار کرد، سرانجام پس از تعقیب و گریز، راننده پراید وارد خیابانی یک طرفه- در خلاف مسیر- شد و برای آنکه راه فراری از میان خودروها باز کند چندین خودرو را درهم کوبید. مأموران که احتمال فرار راننده جوان را می‌دادند با شلیک چند تیر هوایی موفق به دستگیری مرد جوان شدند. در بازرسی از خودرو، مأموران هفت دستگاه گوشی تلفن همراه، یک برگ چک متعلق به بانکی در رامسر و یک کارت عابربانک پیدا کردند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد کارت عابربانک متعلق به دختر جوانی است که چند روز قبل به همراه پدرام در دام راننده شیطان‌صفت گرفتار شده بود.
کودکی در داخل خودروی مسروقه
این تبهکار که پس از انتقال به دادسرای جنایی تهران در برابر بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران قرار گرفته بود در بازجویی‌ها به ربودن دختر جوان اعتراف کرد و در مورد چکی که داخل خودرواش پیدا شده بود گفت: من اعتیاد شدیدی به ماده مخدر شیشه دارم و همین مسأله باعث شد که به سمت دزدی و جعل بروم. چندین بار هم به‌همین دلیل بازداشت شدم. مدتی قبل به رامسر رفته بودم که متوجه شدم خودروی سمندی در کنار خیابان پارک شده است.
از آنجا که سوئیچ روی ماشین بود وسوسه شدم تا آن را بدزدم. سوار ماشین شدم و به راه افتادم اما هنوز راه زیادی نرفته بودم که صدای بچه‌ای را از صندلی عقب شنیدم. سرم را که برگرداندم دیدم کودکی روی صندلی عقب خوابیده است که خیلی تعجب کردم. بعد از طی مسافتی خودرو را نگه داشتم و بچه را در کنار خیابان گذاشتم و به راهم ادامه دادم از آنجا که احتمال می‌دادم به خاطر بچه، پلیس طرح مهار بگذارد و دستگیر شوم خودرو را هم چند خیابان آن‌طرف‌تر رها کردم و چکی را که داخل داشبورد بود برداشتم و بعد از آن به تهران برگشتم.
این متهم درباره گوشی‌های کشف شده داخل خودرو نیز گفت: از زمانی که به تهران آمده‌ام، همشهری‌هایم تصور می‌کنند که من وضع مالی خوبی دارم. برای همین تعداد زیادی گوشی تلفن همراه خریده‌ام تا هر بار یک شماره تلفن به آنها بدهم که تصور کنند خیلی پولدار هستم.» اما کارآگاهان این گفته‌اش را نپذیرفتند و با توجه به اینکه احتمال می‌رود، دختران دیگری در دام این شیطان‌صفت گرفتار شده باشند و گوشی‌های کشف شده متعلق به آنها باشد بازپرس جنایی دستور داد در این خصوص تحقیق شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه مملت خوبی داریم خدارو شکر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • محمدی

      این اشغالاروجمع کنیدبابا ب زورب دخترمردم تجاوزمیکنن بنظرمن حداقل حبس ابدتاادم بشن ایناانگلهای جامعن

    • بدون نام

      دختر ها مقصرند
      سوار ماشین شخصی نشید

    • جراج عمومی

      اعدام نه جراحی الت مردونه مجرم

    • از دیار کورش

      به خدا اگه من جای صاحب سمند بودم به محض اینکه تو دادگاه میدیدمش صورت نحسش میریختم پایین اخه نامرد وقتی که دیدی کودک تو ماشین میزری کنار .فرار می کردی .نه اینکه کودک بنداری ماشین ببری . بعدش .. تو سر اون اقایی که به خودی خود میره واسای این نجس از عابر بانک پول بکشه اخه بی عقل بود که دختره را از چنکش در اورد

    • طوطی

      خدایی این جور ادما میدونن ناموس چیه؟؟؟!!!!
      اینا ناموس خودشونم واسشون مهم نیست ,

    • راز

      لعنت به هرچه آدم بی ناموس وبی وجدان اعدام برای اینا کمه باید راهی پیدا کنن که این جونورا هر لحظه آرزوی مرگ کنن

      در ضمن خسته نشدین از این جمله دخترا خودشون مقصر هستن تا زمانی که تو این جامعه کسانی به جای محکوم کردن مجرم ازشون دفاع می کنن این گونه جنایت ها ادامه خواهد داشت

    • احسان

      بايد سنكسار شه اين بيشرف..

    • پریسا

      طوطی و راز لایک . کسی که خودش ناموس داشته باشه به ناموس دیگران چپ هم نگاه نمیکنه چه برسه تجاوز و غیره . حکم اینجور نامردایی باید در ملاءعام اجرا بشه تا عبرت سایرین بشه. معلوم نیس چندنفرو بدبخت کرده و حالا گیر افتاده.چقد تو مملکت دزدی و قتل و تجاوز رخ میده . خدا به ایرانی جماعت رحم کنه
      ژاپنیها از بس مطابق مقررات رفتار میکنن که وکلای دادگستری و دادگاه هاشون با کمبود پرونده روبرو شدن اونوقت تو ایران اینقد جرم و جنایت زیاده که فکر کنم پلیسها وقت سر خاروندنم ندارن. ادعای فرهنگ داریم ولی از ریشه یابی و حل کردن اینجور مسائل که موجب کاهش مجرمها بشه عاجزیم .
      اینو فقط باید اعدام کرد

    • لاک غلط گیر

      راننده خودش رو مامور معرفی کرده پس بعنوان ماشین شخصی سوار نشدن اشتباهشون این بوده کارت شناسایی از مامور نما نخواستن اگر این کار رو کرده بودن اشتباه و اتفاقات بعدی بوجود نمی آمد .

    • مهتاب

      چند سال پیش داداشم تازه ازدواج کرده بود با همسرش بیرون بودن گشت جلوشون رو میگیره وازشون مدرک میخواد مدرکی نداشتن اونارو میبرن مرکز به برادرم میگن خانمت میمونه تا شما بری سند ازدواج یا شناسنامه بیاری با اینکه مرکز پلیس بود و میدونست مامور واقعی هستن قبول نکرد گفته بود زنم رو تنها اینجا نمیذارم یا هر دو مون میریم یا کسی با ما بیاد یا اینکه اجازه بدین زنگ بزنم مدرک واسم بیارن . مامورا وقتی میبینن داداشم با تعصب برخورد میکنه بهش میگن با این کارت ثابت کردی زن و شوهر هستین چون تنهاش نذاشتی بعد همون موقع آزادشون کردن

    • مهتاب

      آفرین به برادر عاقل شما. زنده باد
      درستش همین هست

    • مهدی

      بازم همون قصه تکراری که مجرم خودشو زد به کوچه علی چپ که من شیشه میکشم و بر اثر مصرف شیشه این کارا رو کردم. آخه برادر من این قصه دیگه خیلی تکراری شده .شما مجرم هستی و باید تاوان پس بدی تازه مصرف شیشه هم جرمت رو سنگین تر میکنه

    • مهتاب

      بی شرف بایداعدام بشه.

    • خودساخته

      سلام دوستان از این که میخوام بگم اون آقا. پسره کهن با اون دختر باهم بودن! خیلی خیلی خیلی خیلی یعنی بینهایت خیلی از بنده دست و پا چلفتی تر بوده!!! به بنده نخندید!! بنده تا پای جونم از دخنر عمو ژاله، جدا نمیشم،!! اگه بنده بودم میگفتم دختر عمو ژاله ناخن بکن تو چشمش!! یا میگفتم با دندون گازش بگیره!! البته ناگفته نشود به هیچ وجه به او رشوه نمیدادم، از نوع این پسر بی عرضه آخ آخ حداقل یکی از دیار تهرون را صدا میکرد که سروتهش کنه یا پشت و روش کنه بدجنس!!! شاید هم از سوسولا سوسولتر بوده!! بنده شرمنده و خجل هستم از طرف پسرها که این جوری گند میزنن اون وقت این همه ادعا!!!

    • پروا

      تنها راه جلوگیری از تجاوز به عنف مقطوع النسل کردن مجرمین هست و بس با این کار دیگر کسی این عمل کثیف و انجام نمیده که زندگی و آینده دختران و زنان زیادی تباه بشه

    • بدون نام

      عجب حالا اون پسره چند سالش بوده؟؟؟؟
      خدا پدر خره را بیامرزه

    • خودساخته

      سلام به جناب لاک غلط گیر، بخدا قسم از کار وجود روش ماهرانه و پر معنی شما، دردهامو فراموش میکنم، لطفاً این صفحه را ترک نکن ممنون میشم

    • لاک غلط گیر

      سلام جناب خودساخته ، از لطف شما سپاسگزارم .

    • سعید

      همین کارا را میکنین جلو پای هر دختری بوق میزنیم فرار میکنن

    • ایران

      اصلا چرا باید مامورا به زندگی شخصی مردم دخالت کنن که همچین مشکلاتی به وجود بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج