۴۲۶۷۵۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سفارش اینترنتی کتب درسی

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد و رسانه‌های آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از نظر ما هیچ استانی بدون کتاب درسی نیست گفت: اگر همچنان کسی باقی مانده باشد که به هر علتی کتاب نگرفته باشد در مقطع ابتدایی و پیش دانشگاهی می‌تواند با ورود به سامانه فروش ما نسبت به ثبت سفارش کتب اقدام کند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد و رسانه‌های آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از نظر ما هیچ استانی بدون کتاب درسی نیست گفت: اگر همچنان کسی باقی مانده باشد که به هر علتی کتاب نگرفته باشد در مقطع ابتدایی و پیش دانشگاهی می‌تواند با ورود به سامانه فروش ما نسبت به ثبت سفارش کتب اقدام کند.

لیدا نیکروش در گفت‌وگویی درباره وضعیت توزیع کتب درسی در کشور و در واکنش به اینکه هنوز دانش آموزان در برخی مناطق محروم کشور کتاب ندارند اظهار کرد: از نظر ما هیچ استانی بدون کتاب نیست.

وی افزود: طبق آمار سامانه ثبت نام دانش آموزی(سناد) سهمیه کتب درسی تمام استان‌ها ارسال شده و کتاب ها به دست دانش آموزان رسیده است، تنها در مقطع فنی و حرفه‌ای به علت تغییر رشته و جابجایی هنرآموزان کتاب‌ها نرسیده بودند که با درخواست مجدد، کتب آنها نیز ارسال شد.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد و رسانه‌های آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر همچنان کسی باقی مانده باشد که به هر علتی کتاب نگرفته باشد در مقطع ابتدایی و پیش دانشگاهی می‌تواند با ورود به سامانهhttp://www.irtextbook.com نسبت به ثبت سفارش کتب اقدام کند گفت: اگر دانش آموز محصل دوره متوسط اول و دوم باشد نیز می‌تواند به کتابفروشی‌ها مراجعه کند تا اگر هنوز مرجوع نکرده باشند کتاب مورد نیاز خود را دریافت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج