۴۲۷۸۳۵
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

هیات بررسی لغو سخنرانی مطهری وارد مشهد شد

یک منبع آگاه گفت: هیأتی از وزارت کشور دوشنبه شب برای بررسی موضوع لغو سخنرانی روز اربعین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی وارد مشهد شد.

خبرگزاری ایرنا: یک منبع آگاه گفت: هیأتی از وزارت کشور دوشنبه شب برای بررسی موضوع لغو سخنرانی روز اربعین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی وارد مشهد شد.

وی که خواست نامش ذکر نشود، در گفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: تحقیق و بررسی جوانب مختلف موضوع لغو سخنرانی علی مطهری در دستور کار هیأت قرار داد.

این هیأت در پی دستور روز گذشته وزیر کشور به معاون سیاسی این وزارتخانه مبنی بر تشکیل هیأتی برای بررسی علت لغو جلسه سخنرانی علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.

رحمانی فضلی در این دستور، پایبندی به قانون و مقررات کشور را از مصادیق حق الناس برشمرد و گفت: رعایت قانون برای همگان یکسان است و نباید اقدامات سلیقه ای را مبنای تشخیص قانون دانست و بر اساس قانون اساسی، حوزه فعالیت قوا و دستگاه ها مشخص است و انتظار می رود در پایبندی به فرامین صریح مقام معظم رهبری در قانونمندی و رعایت حق الناس، مسؤولان پیشرو باشند.

سخنرانی علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به دعوت مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی قرار بود با موضوع تحلیل واقعه کربلا در روز اربعین حسینی در مشهد برگزار شود که با دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهر لغو شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      ای کاش به جای مشهد میرفتن لب مرز مهران وشلمچه وچذابه وبه وضعیت درهم زایران امام حسین(ع) رسیدگی میکردن.واقعن اینا دیگه چه جور دینی دارن !!!!

    • محمود

      با سلام. به نظرم. هر کس در هر کجا نباید سخنرانی کند قبل رفتن باید اجازه میگرفت الان. ماشاالله دیگر ارتباطات هست از صاحب خونه اجازه میگرفتی. منم کارگرم بندر عباس مشقول کارم کاربران عزیز فکر نکنید طرف دار کسی هستم بخدا نه ولی دوست ندارم علکی وقت بذارن رو. بحس جدال به فکر. اقتصاد مملکت باشید واقعا دارم اذیت میشم

    • بدون نام

      این مسخره بازی را کنار بگذارید، به داد مردم و مشکلاتشان برسید!

    • محمد رضا بختیار

      همه چیز ما سر جاش هستش که این هزینه های بی نتیجه را انجام میدهیم آقای روحانی لطف کن هیتی که دستور تشکیلش را دادی مثل هیت حقوق نجومی ها نباشه آقا یک هیت تشکیل بدید که بانک های ایران از کدام مرجع قانونی کشور تبعیت می کنند نه اینکه دولت به جای برداشت یارانه از محل ذخیره بانک ها مجبور به باج دادن و یا سکوت در برابر بی عدالتی بانک ها شود

    • بدون نام

      یه داستان جدیدواسه سرگرم کردن مردم بدبخت

    • بدون نام

      درستش همینه، باید بررسی شود

    • بدون نام

      اینا همش فیلمه مردمو سرکار گذوشتن
      تا سرگرم کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج