adexo3
۴۲۷۹۵۰
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

جنایتکاران فراری در ویلای شمال مخفی شدند

دو برادر شرور که پس از قتل مرد جوانی در شرق استان تهران به شمال کشور گریخته بودند، در یک ویلا به دام افتادند.

روزنامه ایران: دو برادر شرور که پس از قتل مرد جوانی در شرق استان تهران به شمال کشور گریخته بودند، در یک ویلا به دام افتادند.
ساعت ۲۳ شامگاه ۲۶ آبان امسال مأموران پلیس، از نزاع دسته جمعی در یکی از خیابان‌های دماوند واقع در شرق استان تهران باخبر شدند.
بلافاصله نیز آنها راهی محل شده و تحقیق در این باره آغاز شد.نخستین بررسی‌ها نشان داد که ۷ مرد جوان در یکی از خیابان‌های شهرستان دماوند با هم درگیر شده و تیراندازی کرده‌اند.از سوی دیگر، مأموران ساعت ۳۰ دقیقه بامداد ۲۷ آبان در جریان تصادف مرگبار مرد جوانی داخل خودروی پژو قرار گرفتند.آنها پس از حضور در صحنه، با جسد مرد ۲۷ ساله‌ای روبه‌رو شدند.پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، مشخص شد راننده، با شلیک گلوله‌ای به قتل رسیده است.
این درحالی بود که در ادامه تجسس‌ها روشن شد این جوان یکی از طرفین درگیری شبانه بوده است.بدین‌ترتیب کارآگاهان جنایی شرق استان تهران هویت ۶ متهم پرونده را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه ۴ نفر از آنها را دستگیر کردند.
اما در ادامه دریافتند، عاملان اصلی درگیری دو برادر مسلح هستند که پس از جنایت گریخته‌اند.با کشف هویت دو متهم فراری، ردپای آنها در یکی از شهرهای شمالی به دست آمد.مأموران پلیس شرق استان تهران با حکم قضایی راهی استان موردنظر شده و مخفیگاه دو برادر را محاصره کردند. بعد هم در عملیاتی ضربتی شامگاه یکشنبه ۳۰ آبان هر دو متهم مسلح را به دام انداختند.
دو اسلحه کلت کمری و تفنگ بادی و چندین سلاح سرد نیز از آنها کشف شد.سردار ناظری به فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اعلام این خبر به خبرنگار «ایران» گفت: عاملان این درگیری از اراذل و اوباش سابقه‌دار بوده که همواره در جاده‌ها اغتشاش می‌کردند.به گفته وی، آنها قصد خروج از ایران را داشتند که ناکام ماندند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راز

      خدایا خودت این مردان رو به راه راست هدایت کن

    • بدون نام

      خدایا از فضول باشی های نجاتم بده

    • بدون نام

      کی به کیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج