۴۲۹۳۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رهایی از شوک ترامپ با کتاب خوانی

مردم آمریکا هنوز از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شگفت‌زده هستند؛ در این وضعیت، کتابفروش‌های آمریکایی به مردم توصیه می‌کنند برای درمان شوک انتخاب «دونالد ترامپ» کتاب‌های خوب بخوانند!

خبرگزاری ایبنا: مردم آمریکا هنوز از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شگفت‌زده هستند؛ در این وضعیت، کتابفروش‌های آمریکایی به مردم توصیه می‌کنند برای درمان شوک انتخاب «دونالد ترامپ» کتاب‌های خوب بخوانند!

به نقل از پابلیشرز ویکلی، بسیاری معتقدند دلیل کاهش فروش کتاب در سال ۲۰۱۶ بازار داغ کمپین‌های انتخاباتی است؛ حالا که این رقابت به پایان رسیده است با نتیجه غیرمنتظره‌ای که برای هیچ کس قابل باور نبود بسیاری از کتابفروشان معتقدند خواندن کتاب‌های خوب پادزهری برای درمان این شوک و درد عظیم است. اتحادیه کتابداران آمریکا با انتشار یادداشت کوتاهی گفته است: کتابفروشان فرصت مناسبی برای تقویت ارتباط بین مردم و آرامش بخشیدن به ملت یافته‌اند. هیچ مکانی بهتر از محیط کتابخانه برای متحد کرد ملتی از هم گسیخته نیست.
رهایی از شوک ترامپ با کتاب خوانی

با در نظر گرفتن این موضوع از کتابفروشان سؤال کردیم پیشنهاد آنان برای علاقه‌مندان به کتاب چیست. بعضی معتقدند باید کتب تجاری خواند تا برای مدتی به اتفاقات موجود فکر نکنیم ،اما بعضی دیگر معتقدند باید کتبی را در دست گرفت تا به شما توضیح دهد چرا چنین اتفاقی در کشور رخ داده است.

والری کلر که در کتابفروشی «بوستون» مشغول به کار است می‌گوید: «در طول سال به همه کتاب «مردی در مسکو» را پیشنهاد کرده‌ام. کتاب بسیار خوبی است و بسیار هنرمندانه به نگارش درآمده و به مردم می‌آموزد چگونه تحت فشارهای اجتماعی دوام بیاورند.

سام میلر کتابفروشی از «لویزویل» می‌گوید: «اخیرا کتابی را برای یکی از مشتریانم سفارش داده‌ام که احساس می‌کنم خواندن آن در این موقعیت بسیار مناسب است. نام کتاب «رواقی روزانه» نوشته ریان هالیدی است. کتاب به خواننده یادآوری می‌کند در هر شرایطی باید امید خود را حفظ کرد.

نینا بارت کتابفروشی از «شیکاگو» می‌گوید: همیشه طرفدار کتاب «اخبار دنیا» از پالت جایلز بودم و احساس می‌کنم این کتاب امروز برای خواندگان آمریکایی معنای بیشتری می‌یابد. این کتاب در سال جاری در فهرست نهایی جایزه ملی کتاب نیز قرار داشت. کتاب به خواننده می‌آموزد فرد را فقط می‌توان به وسیله اعمال او قضاوت کرد و خوبی و بدی یک فرد ربطی به ظاهر وی ندارد و انتخاب ما مشخص می‌کند ما به کدام دسته تعلق داریم و همه انسان‌ها قدرت انتخاب دارند.

جسیکا اوزبورن از «ساوانا» می‌گوید:‌ « برای دوری از اتفاقات اخیر بهتر است کتاب «بزرگ‌ترین مرد دنیا» نوشته هریسون اسکات کی را بخوانید که یک اثر کمدی است.

سو مورتون از «بثل» بر این باور است که: پیشنهاد من کتاب «زندگی مخفی درخت‌ها» از پیتر وولبن است که شما را با دنیای درختان آشنا می‌کند. البته کتاب فقط درباره کمک درختان به یکدیگر نیست و به ما یاد می‌دهد که انسان‌ها نیز می‌توانند به هم کمک کنند.

امیلی هال از کتابفروشی «سنت چارلز» می‌گوید:معتقدم در حال حاضر قشر جوان نیاز به سرگرمی دارد و باید توجه خود را از موضوع انتخابات دور کنند. بنابراین به جوانان پیشنهاد می‌کنم کتاب فانتزی بخوانند زیرا آنان را به دنیایی دیگر می‌برد. من پیشنهاد می‌کنم کتاب «شش کلاغ» نوشته لی باردوگو و «فراموشی» نوشته شارون کامرون را بخوانید.

مارتین شومترر»از محله «سنت پال» نیز گفت: به کسانی که دوست دارند بفهمند چه اتفاقی در شب انتخابات رخ داد پیشنهاد می‌کنم کتاب «آشغال سفید» نوشته «نانسی آیزنبرگ» و «غریبه در سرزمین خویش» نوشته آریل راسل را بخوانند. البته نیاز به تفریح نیز داریم. برای سرگرمی بد نیست کتاب «دختر تیز» نوشته کارل هیاسن را بخوانید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج