۴۲۹۱۱۷
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

پیکر مرحوم «سلیم موذن زاده» در اردبیل آرام گرفت

پیکر زنده یاد «سلیم موذن‌زاده اردبیلی» پس از تشییع بر دوش جمع کثیری از عاشقان اهل بیت(ع) در قطعه هنرمندان آرامستان بهشت زهرا اردبیل به خاک سپرده شد.

خبرگزاری ایسنا: پیکر زنده یاد «سلیم موذن‌زاده اردبیلی» پس از تشییع بر دوش جمع کثیری از عاشقان اهل بیت(ع) در قطعه هنرمندان آرامستان بهشت زهرا اردبیل به خاک سپرده شد.

هزاران نفر از مردم ولایت‌مدار اردبیل برای شرکت در مراسم تشییع جنازه مرحوم «سلیم موذن‌زاده» در هوای پرسوز و سرمای پاییز اردبیل از ظهر امروز در میدان مصلای این شهر حضور یافته بودند.

پیکر مرحوم سلیم موذن‌زاده در میان سیل عظیم مردم حسینی اردبیل از مقابل مصلی تا میدان شریعتی این شهر تشییع و از آنجا به آرامستان بهشت زهرا انتقال یافت.

هیئت‌های عزاداری محله‌های شش‌گانه اردبیل که عمری در پای منبر زنده‌یاد استاد سلیم موذن‌زاده با نوای توحیدی او در مراسم سوگواری اهل بیت(ع) و به خصوص سرور آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) به سینه‌زنی و زنجیرزنی پرداخته‌اند با شرکت در مراسم تشییع پیکر آن مرحوم به شیوه سنتی عزاداری کردند.

نوای ماندگار نوحه زینب زینب استاد موذن‌زاده اردبیلی بنابر وصیت نامبرده از ابتدای مراسم در فضای شهر طنین ماتم انداخته بود.

مراسم شام غریبان و سوم در گذشت شادروان استاد موذن‌زاده اردبیلی به‌ترتیب امشب پس از نماز مغرب و عشاء و فردا عصر در مسجد اعظم اردبیل برپا خواهد بود.

زنده یاد استاد «سلیم موذن‌زاده اردبیلی» در سال ۱۳۱۵ در محله تازه شهر اردبیل دیده به جهان گشود. از حنجره اعجاب‌انگیز و خدادادی او که به گفته خویش فقط وقف سیدالشهداء بود بیش از ۷۰ سال در رثای خاندان نبوی و به خصوص سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) به شکل بی‌وقفه نوحه‌های سوزناک و ماندگار برخاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد زکیزاده

      خدارحمت کن

    • شانکار صاحبجی

      زینب.. زینب.. زی... نب... سلطان وفا زینب... روح سلیم و رحیم شاد.. خدای رحمان با بلال پیامبر محشورشون کنه

    • بدون نام

      خداوند ایشان را رحمت فرماید.ولی مگه وصیت نکرده بود در جوار امام رضا به خاک سپرده بشه؟

    • ناصر محمودی

      میگفتند که بنده خدا وصیت کرده بوده که در جوار امام هشتم دفن بشه ، پس چرا به وصیتش عمل نکردند؟

    • بدون نام

      خدایش بیامرزدوبهشت برین را جایگاه ایشان قرار دهد انشاالله... اما سوال من از مسولین محترم این است مگر نه این است که با ید به وصیت متوفی باید عمل نمود ایشان بسیار سفارش نموده بوده که درخاک مقدس مشهد ارضا تدفین شود چرا هیچ کس به این موضوع مهم توجهی ننمود ؟

    • محمدپور

      اینجانب یکی از ارادتمندان حاج سلیم موذن زاده هستم و عاشقانه دوستش داشتم و هر سال ماه محرم و صفر به نوحه های استاد گوش می کردم خدا با سیدالشهدا محشورش کند روحش شاد ویادش گرامی

    • بدون نام

      خدا رحمتش کنه و نور به خاکش بباره سلیم موذن زاده اردبیلی با اون حنجره خاص و خدادادیه خودش بی شک اسطوره مداحی به حساب میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج