۴۲۹۳۰۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بدرقه «سلیم» با نوای «زینب زینب»

مراسم تشییع جنازه سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی که دوشنبه در سن ۸۰ سالگی بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت، با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان شهر اردبیل از مصلای شهر به سمت قطعه مفاخر بهشت فاطمه(س) این شهر برگزار شد.

روزنامه ایران: مراسم تشییع جنازه سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی که دوشنبه در سن ۸۰ سالگی بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت، با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان شهر اردبیل از مصلای شهر به سمت قطعه مفاخر بهشت فاطمه(س) این شهر برگزار شد.
آیت‌الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل، مجید خدابخش (استاندار)، بسیاری از شعرا، سیدتقی سیفی (شاعر قطعه زینب زینب)، اصغر شاهی، علمای شهر تبریز و عموم دوستداران شیعه و مردم اردبیل در این مراسم حضور داشتند.
همچنین هیأت‌های عزاداری محله‌های شش‌گانه اردبیل که به سبک سنتی عزاداری می‌کنند؛ در این مراسم حضور داشتند.
مطابق وصیت مرحوم مؤذن‌زاده اردبیلی، در مراسم تشییع وی، نوای ماندگار «زینب... زینب» در آسمان اردبیل پیچید. آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم تشییع استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی اظهار داشت: مردم استان اردبیل سالها با نوا و صوت دلنشین استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی عزاداری کرده‌اند و یاد و خاطره این اسطوره مداحی استان اردبیل هیچگاه فراموش نخواهد شد.
او با بیان اینکه استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی شخصیتی بسیار گرانبها، پاکدامن و والامقام بود، افزود: خاندان مؤذن‌زاده اردبیلی افتخار و سرمایه‌ای بزرگ برای ملت ایران هستند که امروز ما در غم فقدان سلیم مؤذن‌زاده؛ چنین شخصیت شامخی متأثر شدیم و به سوگ و ماتم نشسته‌ایم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مردم ولایتمدار اردبیل، میهمانان داخلی و خارجی با حضور باشکوه در مراسم تشییع و خاکسپاری استاد مؤذن‌زاده اردبیلی نشان دادند که هیچگاه یاد و خاطره سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی فراموش نمی‌شود و ما از مردم ولایتمدار اردبیل میهمانان داخلی و خارجی که در مراسم تشییع این اسطوره مداحی شرکت کردند کمال تشکر و قدردانی را داریم.
عاملی با عرض تسلیت دوباره به ملت فهیم ایران و مردم ولایتمدار اردبیل و نیز خاندان مؤذن‌زاده‌، خاطرنشان کرد: درگذشت استاد مؤذن‌زاده اردبیلی شوک بزرگی به مردم اردبیل وارد کرد و ضایعه‌ای عظیم بود و امروز مردم استان اردبیل در غم از دست دادن چنین شخصیت والامقامی به سوگ نشسته‌اند. همچنین در ادامه مراسم نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بر پیکر مرحوم سلیم مؤذن‌زاده نماز خواند.
پیکر مرحوم سلیم مؤذن‌زاده با حضور جمع کثیری از مردم شهر اردبیل، تشییع و در کنار قبور مرحومین آیت‌الله «مروج» نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و حجت‌الاسلام استاد جعفری به خاک سپرده شد.

مراسم شام غریبان مرحوم استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی دیشب در مسجد اعظم اردبیل برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج