adexo3
۴۲۹۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کنسرت های عجیب ستاره های پاپ

احسان خواجه امیری، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی و محسن یگانه در روزهای ۴ و ۵ اسفند ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می روند.

کنسرت های عجیب ستاره های پاپ

تماشا: احسان خواجه امیری، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی و محسن یگانه در روزهای 4 و 5 اسفند ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می روند. شکل برگزاری این برنامه ها در نوع خودش جالب توجه است و مشخص نیست برنامه گذار این کنسرت ها، چطور قرار است کنسرت دو خواننده پرطرفدار را در یک روز ودر یک سالن و به فاصله نیم ساعت روی صحنه ببرند.

بر اساس این گزارش، احسان خواجه امیری در روز جمعه ساعت 18:30 در سانس اول سالن میلاد نمایشگاه بین المللی پذیرای دوستدارانش خواهد بود و بلافاصله پس از اتمام این اجرا و رأس ساعت 21:30 فرزاد فرزین با ارکستر خودش پذیرای مخاطبانش می شود.

کنسرت های عجیب ستاره های پاپ

این در حالی است که «زایا سلیمان» که پیش از این وظیفه رهبری ارکستر خواجه امیری را برعهده داشته، هم اکنون به عنوان رهبر ارکستر فرزاد فرزین انتخاب شده و قطعا رویارویی این چهره ها در پشت صحنه برنامه اجتناب ناپذیر خواهد بود و می تواند اتفاقات و حاشیه های جالب توجهی را در پی داشته باشد. به فاصله یک روز پس از این اجراها، مازیار فلاحی هم ۵ اسفند و رأس ساعت ۱۸:۳۰ در همین سالن به اجرای برنامه خواهد پرداخت و بلافاصله پس از او هم «محسن یگانه» ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه خواهد رفت.

حاشیه های اجرای قطعات تیتراژ سریال قلب یخی که در مقاطعی از سال برعهده هر کدام از این دو خواننده بوده و تنش های رسانه ای زیادی را هم در پی داشت، از جمله ماجراهای خبرساز این همزمانی اجراست. قیمت بلیت های این برنامه ۲۰ و ۳۰ و ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ تعیین شده و از هم اکنون در سایت های معتبر، بلیت های این اجراها به صورت اینترنتی به فروش می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج