اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۹۴۸۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

چند نفر به خاطر سلفی کشته شده اند؟

بر اساس گزارش جدید منتشر شده، طی ۲۹ ماه قبل از سپتامبر ۲۰۱۶ میلادی ۱۲۷ نفر در نقاط مختلف جهان برای گرفتن عکس سلفی جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری تسنیم: بر اساس گزارش جدید منتشر شده، طی ۲۹ ماه قبل از سپتامبر ۲۰۱۶ میلادی ۱۲۷ نفر در نقاط مختلف جهان برای گرفتن عکس سلفی جان خود را از دست دادند.

بر اساس این گزارش اعلام شد 60 درصد مرگ و میرهای مذکور در کشور هند اتفاق افتاده است و تنها 6.3 درصد از آن مربوط به آمریکا می‌شود.

مرگ‌های مرتبط با عکس‌های سفی به گونه‌ای تعریف می‌شود که بر اساس آن فردی که قصد دارد یک عکس سلفی متفاوت بگیرد، به علت قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی نامناسب با سانحه مواجه می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد.

این گزارش را دانشگاه کارنگی ملون آمریکا منتشر کرد و توضیح داد هشت دلیل اصلی در جریان مرگ‌های ناشی از عکس‌های سلفی دخیل هستند. این عوامل ارتفاع، آب، ارتفاع و دریا، قطار، اسلحه، وسایله نقلیه، برق و حیوانات خطرناک را شامل می‌شوند.

بر اساس این گزارش مشخص شد ۷۶ درصد کسانی که در جریان گرفتن عکس سلفی جان خود را از دست دادند مرد بودند و البته این در حالی است که زنان بیشتر عکس سلفی می‌گیرند. همچنین ۷۰ درصد کسانی که در این جریان جان خود را از دست دادند کمتر از ۲۴ سال سن داشتند.

کارشناسان در این مطالعه سعی کردند یک فرمول عددی و منطقی برای مرگ‌های ناشی از عکس‌های سلفی به دست آورند و از این طریق بتوانند جلوی این اتفاق را بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رزا

      واقعا جای تاسفه ک بخاطر عکس جونشون از دست میدن

    • بدون نام

      ما ایرانیها شور همه چیز رو در میاریم بدون فرهنگ سازی این گوشی هوشمند ها وارد کشور شد و داریم اثرات اون رو میبینیم فحش دادن در شبکه های اجتماعی، سلفی های مرگ بار ،از هم پاشی خانواده ها به خواطر دنیای مجازی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج