اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۹۸۷۸
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

جهانگیری جنایت داعش در «حله» را محکوم کرد

معاون اول رئیس جمهور طی پیامی خاطرنشان کرد: بدون تردید اینگونه اقدامات غیرانسانی عزم و اراده ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را برای پشتیبانی از دولت و ملت عراق در جنگ با تروریسم راسخ تر می کند.

خبرگزاری فارس: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیامی، اقدام تروریستی گروه تکفیری داعش را در منطقه حلّه عراق که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران بی گناه حسینی از جمله عدّه ای از هم میهنان عزیزمان شد، محکوم کرد.

متن پیام جهانگیری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شکوه و عظمت مراسم معنوی امسال اربعین سرور و سالار شهیدان و آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پیروزی های کم‌نظیر ملت مسلمان عراق در جنگ با تروریست های تکفیری داعش و حامیان سیه دل آنها که با همدلی و وحدت همه اقوام و مذاهب عراقی حاصل شد، بیش از پیش موجبات ناامیدی و یأس دشمنان اسلام و تروریست های خون آشام را فراهم کرد.

گروه تروریستی ـ تکفیری داعش که در صحنه نبرد با پیروان راستین اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با شکست های پی در پی روبرو شده است، از سر استیصال و درماندگی به اقدامات وحشیانه و ددمنشانه دست می زند.

اقدام تروریستی گروه تکفیری داعش در منطقه حلّه عراق که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران بی گناه حسینی از جمله عدّه ای از هم میهنان عزیزمان شد را محکوم می کنم.

بدون تردید اینگونه اقدامات غیرانسانی عزم و اراده ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را برای پشتیبانی از دولت و ملت عراق در جنگ با تروریسم راسخ تر می کند.

از خداوند متعال برای شهدای این حادثه ناگوار علو درجات و همنشینی با سیدالشهداء (ع) و برای مجروحان و آسیب دیدگان شفای عاجل و برای خانواده ها و بستگان داغدار صبر و اجر مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      داعش رو ور کنید الان تو مملکت خودمون ، بدون دشمن خارجی ،تا اکتون ۳۶ نفر کشته شدند هیچ کسی پوزش نخواست هیچ کسی استعفا نداد ،روز تعطیل بوده همه خوابیدن .... اینهم جنایتیه ، این رو هم نحکوم کنید جناب معاون اول.

    • بدون نام

      مگر با هم دردی دردی از خانواده قربانیان کم میشود مسولین میدانستن وقتی داعش توان مقابله با سربازان وارتش وسپاه مارا ندارد گذاشت تا در این مقعطع کار خودش را کرد فاجعه ای که هرگز از یاد نمیرود اقای جهانگیری قبول کنید مسولین ما هم در این ماجرا بی تقصیر نیستند وقتی کشوری که خودش در گیر داعش غرب پرورش یافته است چگونه میتواند از این همه زوار محافظت کند تورا خدا دیر نگذارید برای ایام سفر کسی برود بخدا این خود کشی است است نه شهادت مگر با حادثه منا چه کردید ایا عوامل سعودی یک عذر خواهی از خانواده قربانیان کردند اخر تا کی باید شاهد این ترروهای نا جوانمردانه باشیم مگر نمیشود در کشور خودمان عزا داری کنیم مردم ما عاطفی واحساساساتی هستند اقا روادید ویزا چه میدانم هر جور شده جلوی این رمتن را بگیرید تا باز شلهد فاجعه نباشیم با همدردی انان که غریبانه رفتند دیگر بر نمیگردند

    • محمود

      اگر ایران بخاهدمرتب زوار به عراق بفرستد با توجه به اینکه عراق خود شدیدا درگیر تروریسم هست هم تعدادزوارکمتری بفرستد هم باتجه به رواط خوب با دولت عراق از نیروی رزمی بسیجی عراق تحت فرماندهی خود نهمین امنیت کند در غیر این صورت بقول دؤستمان داخل کشور هم میتوان عزاداری نمود‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج