۴۲۹۹۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مشکل آب و برق و گاز بابل حل شد

فرماندار بابل از رفع مشکلات مربوط به آب، برق و گاز در این شهرستان خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار بابل از رفع مشکلات مربوط به آب، برق و گاز در این شهرستان خبرداد.

محمد تقی عباسپور در گفت و گو با ایسنا مازندران، در مورد آخرین وضعیت این شهرستان بعد از بارش برف سنگین با اشاره به رفع بخش اعظمی از مشكلات اظهار كرد: بارش برف سنگین و برودت شدید و بی سابقه در مازندران به خصوص در بابل مشكلات زیادی را از نظر قطعی برق، آب و گاز و جاده پیش آورد.

وی با اشاره به رفع مشكل برق توسط نیروهای اداره برق شهرستان، افزود: هر جا كه قطعی وجود داشت نیروهای اداره برق توانستند مشكل را رفع و سیم ها را ترمیم كنند، تنها در چند روستای محدود جمعیت كم در مناطق بالادست و جنگلی به دلیل مسدود بودن راه هنوز مشكل برق برطرف نشده است كه البته بخش عمده رفع شده و یكی دو نقطه باقی مانده است كه نیروهای اداره برق مشغول برطرف كردن آن هستند.

فرماندار بابل جدی ترین مشكل این شهرستان را قطع گاز عنوان كرد و گفت: از دو روز قبل با برودت هوا و افزایش مصرف گاز در این شهرستان افت شدید گاز و بعد از آن قطعی گاز روی داد كه بعد ازظهر چهارم آذرماه با افزایش فشار اتصالات برقرار شد و مشكل گاز خانگی رفع شد اما از بعد از ظهر دیروز از ساعت سه به بعد مجدد دچار مشكل شدیم كه از ساعت ۱۲ شب با افزایش فشار گاز بخش زیادی از مشكل رفع شد بخشی كه باقی مانده بود امروز نیروهای امدادی اداره گاز مشغول هستند تا گاز همه مشتركین وصل شود.

عباسپور تصریح كرد: در حال حاضر هیچ مشكل جدی بابت گاز خانگی وجود ندارد و به طور تقریبی همه مسائل برطرف شده است.

وی مشكل راه را در بالادست اصلی ترین مشكل عنوان كرد و یاد آور شد: تا دیروز در بندپی شرقی هم مشكل داشتیم كه با كمك گریدر و لودور اداره راه و شهرداری برف روبی صورت گرفت و در مناطق بالادست نیز تا حد زیادی مسیرهای اصلی باز شده و تنها راه های فرعی مانده است كه نیروهای راهداری مشغول هستند.

این مسئول با اشاره به اینكه یك دستگاه گریدر از استانداری برای این شهرستان فرستاده شده است،خاطر نشان كرد: مناطق پایین دست از دیروز باز شد و در مناطق بالادست و جاده های فرعی نیز نیروهای راهداری به طور جدی مشغول هستند كه تا فردا به طور كامل بازگشایی می شود.

عباسپور خاطر نشان كرد: نیروهایی برای بازگشایی مسیری در بندپی شرقی بالاتر از فیروزجاه در منطقه گلیرون و تته فرستاده شده است تا برای نجات دامداران اقدام شود.

وی در مورد قطعی آب گفت: قطعی آب تنها به دلیل قطعی برق آمل برای چهار حلقه چاه از دیروز صبح روی داد و چهار حلقه دیگر هم مربوط به حوزه آمل قطع شد كه در مجموع ۸ حلقه مشكل دار شد كه اگر تا امروز ادامه پیدا می كرد ذخیره آبی ما تمام می شد و دچار مشكل می شدیم كه خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته مشكل برق چهار حلقه چاه حل شد و آب برگشت و در حال حاضراز نظر آب مشكل جدی نداریم.

فرماندار بابل با ابراز نگرانی از وضعیت باغ مركبات این شهرستان، اظهار كرد: آنچه در حال حاضر با توجه به رفع شدن مشكل گاز، مشكل جدی ما است خسارت های محصولات باغی كشاورزان و خود درختانی است كه سطح وسیعی از درختان شكسته و نابود شده است كه برای اینها باید اقدامات فوری صورت گیرد.

عباسپور در پایان گفت: امید است با تصمیمات و نگاه وی‍ژه هیات دولت نهایت مساعدت به باغداران صورت گیرد تا بخشی از خسارت های كشاورزان تامین شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج