adexo3
۴۳۰۰۴۸
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

‌توزیع لباس و غذا بین مسافران‌ قطار سمنان

روابط عمومی راه‌آهن در اطلاعیه‌ای از توزیع غذای گرم و ارائه خدمات مناسب به همه مسافران قطار در مسیر تهران-‌مشهد و بالعکس خبر داد.

خبرگزاری فارس: ‌به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران‌ با توجه به مسدودی محور خط آهن تهران-‌مشهد پس از برخورد ۲ قطار مسافری ایستگاه هفت‌خوان، تدابیر و اقدامات لازم به منظور رفاه حال مسافران در راه مانده و جابه ‌ایی هر چه سریع‌تر آنها در دست انجام است.

هم‌راستا با اعزام مجروحان حادثه به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، نسبت به توزیع غذای گرم و البسه گرم در میان مسافران قطارهای متوقف شده در این مسیر اقدام شده است.

ماموران فنی راه‌آهن در تلاش هستند تا با سازماندهی خطوط نسبت به منظور جابه‌جایی هرچه سریع‌تر این مسافران اقدام کنند.

به گزارش‌ فارس، برخورد دو قطار مسافری سمنان-مشهد و تبریز-مشهد در ایستگاه هفت‌خوان و در ساعت ۰۷:۴۵ صبح امروز، موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از مسافران و عوامل فنی راه‌آهن شد.

در این سانحه ۴ تن از ماموران فنی راه آهن و تنی چند از مسافران جان باختند.

‌ساعت ‌۰۷:۴۵‌‌ صبح‌ امروز جمعه دو قطار مسافر‌ی سمنان - مشهد متعلق به شرکت ریل ترابر سبا و‌ ‌تبریز-مشهد متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی رجاء در ایستگاه هفت‌خوان در ناحیه راه‌آهن شمال شرق کشور بین دامغان و سمنان با یکدیگر برخورد می‌کنند که‌ این حادثه به کشته و زخمی شدن تعدادی از مسافران انجامید.‌

در این حادثه قطار ‌تبریز‌-مشهد در ایستگاه هفت خوان بین دامغان و سمنان در بلاک فرعی متوقف بوده است، که قطار ‌سمنان-مشهد از پشت به این قطار برخورد می‌کند.

‌در این حادثه لکوموتیو‌ قطار ‌سمنان‌-مشهد و تعدادی از واگن‌های دو قطار‌ دچار حریق‌ و برخی واگن‌‌ها از ریل خارج می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خجالت نمیکشید؟ هنوز تمامی زایران کربلا به کشور بازنگظته اند و نیاز به کمک دارند. شما حادثه قطار را در اولویت قرار میدهید؟

    • میثم

      آخه خداوکیلی این دیگه گفتن داره زدید مسافرهای بخت برگشته رو نفله کردیدوتوی سوز سرما آواره بیابون کردید حالا هنرخودتون رو به نمایش میذارید که لباس گرم دادیم ؟!خوب کاری کردید وظیفه تونه اما گفتنش خیلی بچگانه وچندش آوره!!!!

    • رستم

      دیگه برای یه لقمه نان ویه دست لباس میخاد رسانه ای کنید وجاربزنید نمیخاد

    • عباس شریفی

      اولا به خانوآدهای داغدارتسلیت میگم دوما مگه راننده قطار کوربود اینا بیسیم دارن امیدوارم مثل بقیه حادثها ماست مالی نشه مدیران محترم بیایید به احترام این ایام وخون این عزیزان مقضرین رامعرفی بکنید هرچند حادثه عمدئ نبوده میذاریم تقضیر حضرت عزراییل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج