۴۳۳۹۶۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

شاسی بلند «بسترن» معرفی شد

شرکت خودروسازی FAW با استفاده از فرصت‌های میزبانی خود در چین، جدیدترین محصولات خود را در نمایشگاه بین المللی گوانگژو ۲۰۱۶ به نمایش درآورد که شاسی بلند بسترن X۴۰ یکی از جدیدترین محصولات این خودروساز به شمار می‌رود.

وب سایت خودروبانک: شرکت خودروسازی FAW با استفاده از فرصت‌های میزبانی خود در چین، جدیدترین محصولات خود را در نمایشگاه بین المللی گوانگژو ۲۰۱۶ به نمایش درآورد که شاسی بلند بسترن X۴۰ یکی از جدیدترین محصولات این خودروساز به شمار می‌رود.
شاسی بلند «بسترن» معرفی شد

X۴۰ یک نام تجاری کاملا جدید در میان محصولات کمپانی خودروسازی FAW چین خواهد بود که در قالب یک خودروی شاسی بلند جمع و جور از خانواده "بسترن" رشد پیدا کرده است که خطوط بدنه، جلوپنجره مشبک رادیاتور با چهار ستون افقی کرومی رنگ، چراغ‌های پیشانی تمام LED مجهز به چراغ‌های مخصوص روز، مه شکن‌های LED کشیده در اطراف سپر، خروجی‌‌های اگزوز متساوی الاضلاع کرومی رنگ که به نظر می‌رسد یکی از آنان و یا هردوی آنان تزینی باشد (عادت چینی‌‌ها )، رینگ‌های ۵ پره‌ای دوبل احتمالا ۱۷ اینچی و در نهایت اسپویلر سقفی نسبتا بزرگ باعث شده یک چهره بسیار خوب از این شاسی بلند بدست آید.

شاسی بلند «بسترن» معرفی شد
فاو X۴۰

بازار فروش این محصول هم جهانی برنامه ریزی شده است که برای داشتن مدل پایه آن می‌بایست هزینه‌ای ۶۸ هزار و ۹۰۰ یوان پرداخت کنید، در حالی که مدل فول آپشن تنها با امکانات بیشتر به قیمت ۹۹ هزار و ۹۰۰ یوان فروخته می‌شود.

حال شما چه مدل پایه و چه مدل فول آپشن بسترن X40 را خریداری کنید، در نهایت خودرویی شاسی بلند با پیشرانه‌ای 1.6 لیتری چهار سیلندر نسیبتان خواهد شد که در حداکثر کارایی خود می‌تواند نیرویی 116 اسب بخاری و گشتاوری 155 نیوتن متری تولید کرده و از طریق جعبه دنده‌ای 5 سرعته دستی و یا جعبه دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک به سمت چرخ‌ها هدایت کند که در این میان به نظر می‌رسد جعبه دنده دستی برای مدل پایه بوده و جعبه دنده اتوماتیک هم برای مدل فول آپشن عرضه می‌شود.
شاسی بلند «بسترن» معرفی شد
شاسی بلند «بسترن» معرفی شد
شاسی بلند «بسترن» معرفی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر احمد

      اصلا هم شبیه توسان 2016 نیست خدای نکرده!

    • بدون نام

      جنس چینی تو ایران مساوووووویییییی با آشغال....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج