۴۳۰۳۳۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

هوآوی P۱۰ دو نسخه فلت و اج دارد

طبق تصاویر جدیدی که از پرچمدار آینده شرکت هوآوی، گوشی پی ۱۰ منتشر شده است، این گوشی در دو مدل عرضه خواهد شد.

وب سایت جی اس ام - مهدی فوقی: طبق تصاویر جدیدی که از پرچمدار آینده شرکت هوآوی، گوشی پی ۱۰ منتشر شده است، این گوشی در دو مدل عرضه خواهد شد.
هوآوی P10 دو نسخه فلت و اج دارد

مدت زمان زیادی تا معرفی گوشی P۱۰ توسط شرکت چینی هوآوی باقی مانده است اما شایعات و اخبار در رابطه با این اسمارت فون بسیار داغ است. انتظار می‌رود طبق عادت هوآوی، گوشی هوشمند پی ۱۰ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی وارد بازار شود اما باید به این نکته توجه داشت که هوآوی می‌تواند این زمان را تغییر دهد و پرچمدار سال آینده خود یعنی P۱۰ را سریعتر وارد بازار کند. هرچند که به دلیل ورود گوشی‌هایی از خانواده میت ۹ به بازار جهانی و ادامه فروش بالای پی ۹ احتمال تغییر زمان از سوی هوآوی بسیار ضعیف است.

طبق تصاویر منتشر شده از پرچمدار سال آینده هوآوی، این گوشی در دو نسخه کاملا متفاوت همچون خانواده گلکسی اس ۷ وارد بازار خواهد شد. اولین نسخه از هوآوی پی ۱۰ دارای نمایشگر فلت است و نسخه دیگر این گوشی دارای لبه‌های منحنی خواهد بود. فعلا مشخص نیست که ابعاد صفحه نمایش این دو مدل متفاوت خواهد بود یا اندازه یکسانی برای نسخه فلت و اج در نظر گرفته شده است. همچنین در هوآوی پی ۱۰ مانند هوآوی پی ۹ و آنر ۸ از دوربین دوگانه استفاده شده است.
هوآوی P10 دو نسخه فلت و اج دارد

تنها موردی که می‌تواند واقعی بودن رندرهای گرافیکی منتشر شده را تائید کند، طراحی دکمه هوم گوشی است که چندی پیش در یک تصویر، لو رفت. گفتنی است که هوآوی پی ۹ فاقد دکمه خانه به صورت فیزیکی است و برای اولین بار در P۱۰ و محصولات هوآوی شاهد این نوع از طراحی هستیم. شایان ذکر است تصاویر منتشر شده از کشور چین است و شباهت بسیار زیادی به رندرهای رسمی دارند.

اگر دو نسخه از پی ۱۰ طراحی شده باشد، باید انتظار دو نسخه‌ با میزان حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی متفاوت را داشته باشیم. مدل نخست دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ حافظه داخلی و مدل دوم به عنوان مدل قدرتمند‌تر دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. از دیگر مشخصات سخت افزاری که تا به اکنون از هوآوی پی ۱۰ منتشر شده است باید به تراشه کرین ۹۶۰، پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali G-۷۱ و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر QHD اشاره داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      تقلید کار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج