adexo3
۴۳۰۶۷۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اسد: فیدل کاسترو الهام گر رهبران جهان شد

رئیس جمهوری سوریه پیام تسلیتی به رائول کاسترو، رئیس جمهور کوبا فرستاد و از جانب خود و به نمایندگی از مردم سوریه به رئیس جمهور و رهبری کوبا و مردم برادر کوبا تسلیت و همدردی خود را ابراز کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهوری سوریه پیام تسلیتی به رائول کاسترو، رئیس جمهور کوبا فرستاد و از جانب خود و به نمایندگی از مردم سوریه به رئیس جمهور و رهبری کوبا و مردم برادر کوبا تسلیت و همدردی خود را ابراز کرد.

به نقل از العهد، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در پیام تسلیتی اعلام کرد که رهبر بزرگ فیدل کاسترو رهبری مبارزه مردم و کشورش علیه امپریالسم و سلطه را در دهه‌هایی از زمان با تمامی شایستگی و اقتدار برعهده داشت و پایداری او اسطوره‌ای گشت و او الهام‌گر رهبران و ملت‌ها در تمامی جهان شد.

اسد خاطرنشان کرد: کشور دوست کوبا با رهبری وی توانست در مقابل شدیدترین تحریم‌های ظالمانه که تاریخ معاصر ما شاهد آن بوده است، پایداری کند و نام فیدل کاسترو در ذهن نسل‌ها باقی خواهد ماند و وی الهام‌گر تمامی ملت‌هایی خواهد بود که خواهان استقلال واقعی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      کاسترودیکتاتوری بیش نبودومردم کشوررابه مرزنابودی کشاندوای برکسانی که بادیکتاتوری خود مردم رابه اطاعت ازخود،درمیارن وازترس مجازات کردنشان به آنهااحترام میذارن درزمان کاستروخیلی ازمردم کشورش به خاطرزندانی شدن ومرگ فرارکردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج