۴۳۱۹۴۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رونمایی از مدل‌های خاص مک لارن ۵۷۰S

مک لارن ۵۷۰S با قدرت ۵۶۲ اسب بخاری هم‌اکنون با تریم های قرمز، مشکی، سفید، نارنجی و خاکستری که ساخته و پرداخته‌ی طراحان شرکت هستند به بازار عرضه می‌شود.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: مک لارن ۵۷۰S با قدرت ۵۶۲ اسب بخاری هم‌اکنون با تریم های قرمز، مشکی، سفید، نارنجی و خاکستری که ساخته و پرداخته‌ی طراحان شرکت هستند به بازار عرضه می‌شود.

رونمایی از مدل‌های خاص مک لارن 570S

مک لارن به تازگی ۵ مدل جدید مخصوص از سوپرکار خود را رونمایی کرده است. این ۵ خودرو بخشی از طیف محصولات دیزاین ادیشن مک لارن می‌باشند. هر مدل ترکیب خاص رنگ، رینگ، مواد بکار رفته و کابین خود را داشته تا از دیگر مدل‌ها متمایز گردد.

رونمایی از مدل‌های خاص مک لارن 570S

تا الآن مک لارن تنها تصاویر مدل دیزاین ادیشن ۱ را منتشر کرده است. این خودرو با رنگ قرمز Vermillion برجسته به همراه رینگ‌های ۵ پره‌ی خاص، کالیپرهای ترمز قرمز و خروجی‌های اگزوز مشکی عرضه شده است.

رونمایی از مدل‌های خاص مک لارن 570S

داخل کابین به منظور هماهنگی با کلیت خودرو شاهد بکار گرفته شدن رنگ قرمز هستیم. صندلی‌ها با پوشش چرم ناپای قرمز و آلکانترای مشکی احاطه شده‌اند و داشبورد و غربیلک فرمان نیز با چرم دو رنگ قرمز-مشکی پوشانده شده‌اند.

رونمایی از مدل‌های خاص مک لارن 570S

اگر رنگ قرمز را دوست ندارید شاید دیگر رنگ‌ها نظر شما را به خود جلب کنند. مدل‌های دیگر همان‌طور که گفته شد از تِم مشکی، سفید، خاکستری و نارنجی استفاده می‌کنند.

رونمایی از مدل‌های خاص مک لارن 570S

انتخاب هر یک از این خودروها اضافه بهای ۸۵۰۰ پوندی در پی خواه داشت درحالی‌که سفارش موارد بهبود یافته‌ی شخصی هزینه‌ای بیشتر را به مالک تحمیل خواهد کرد. هم‌اکنون ثبت سفارش این خودرو را انجام می‌گیرد و مالکان می‌توانند خودروهای خود را در سال ۲۰۱۷ تحویل بگیرند.

مک لارن 570S یکی از سوپرکارهای مورد علاقه‌ی نشریه‌ی اتواکسپرس بوده و عنوان خودروهای پرفورمنس سال 2016 این نشریه را بدست آورده است.

رونمایی از مدل‌های خاص مک لارن 570S

این خودرو که بهای آغازین 146150 پوندی دارد زیرساختی سبک‌وزن از فیبرکربن داشته و از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 3.8 لیتری توئین توربوی مک لارن با قدرت 562 اسب بخاری استفاده می‌کند. این قدرت از طریق گیربکس 7 سرعته ی دوکلاچه به چرخ‌های عقب فرستاده می‌شود. 3.1 ثانیه طول می‌کشد تا این خودرو از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج