اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۲۲۷۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آخرین قسمت «وست ورلد» شگفت زده تان می کند

جاناتان نولان به هواداران سریال پرطرفدار «وست ورلد» وعده داده هفته‌­ی آینده و با پخش آخرین قسمت از فصل اول، پاسخ بسیاری از سؤال‌هایشان را مي‌گيرند و به پاداش انتظارشان مي‌رسند.

وب سایت فیلم نت نیوز: جاناتان نولان به هواداران سریال پرطرفدار «وست ورلد» وعده داده هفته‌­ی آینده و با پخش آخرین قسمت از فصل اول، پاسخ بسیاری از سؤال‌هایشان را مي‌گيرند و به پاداش انتظارشان مي‌رسند.
آخرین قسمت «وست ورلد» شگفت زده تان می کند

«وست ورلد»سریال تازه‌ی شبکه‌ی اچ‌بی‌او خیلی زود مخاطبان زیادی به دست آورد. سریالی که با داستان علمی‌ خیالی و راز‌آلودش دنیای عجیبی پیش روی بینندگانش ترسیم کرد. فصل اول این سریال تا امروز پر بوده از سوالات و ابهامات زیادی که هر قسمت به آن دامن زده شده است. طرفداران سریال هر هفته ایده‌های جدیدی درباره‌ی معماهای آن مطرح می‌کنند تا در دل سکانس‌ها نشانه‌هایی برای تائید یا رد آن نظریه‌ها پیدا کنند. اما حالا به انتهای فصل اول این سریال رسیده‌ایم و طبق گفته‌ی طراحانش یعنی جاناتان نولان و لیزا جوی، قرار است با پخش قسمت دهم و آخرین قسمت از فصل اول در هفته‌ی آینده، به بسیاری از این ابهامات و سؤال‌ها پاسخ داده شود.

اون ریچل وود، از بازیگران اصلی این سریال، در اکانت توییترش تائید کرده که قسمت آخر تحت عنوان «ذهن دو جایگاهی» ۹۰ دقیقه خواهد بود.

جاناتان نولان که کارگردانی اولین قسمت را بر عهده داشته، قسمت آخر این فصل را هم خودش کارگردانی کرده و حالا طرفداران امیدوارند در این یک ساعت و نیم باقی‌مانده به جواب سؤال‌هایشان برسند و نظریه‌هایی مثل وجود چند خط زمانی مختلف در داستان سریال تایید شود.

صرف‌نظر این که مخاطبان در پایان این فصل به چه جواب‌هایی می‌رسند، جاناتان نولان گفته برنامه‌شان این بوده که در فصل اول هم ابهامات زیادی مطرح کنند و هم به سؤال‌های جدیدی جواب بدهند. او گفته است:«ما نمی­‌خواستیم ابهامات و رازهایی در داستان بگنجانیم که هیچ‌گونه­ جوابی برایش نداشته باشیم. هدف ما روایت داستان‌هایی جاه‌طلبانه در فصل‌هایی مختلف است که هرکدام قرار است حس و حال و مضمون مختص به خودش را هم داشته باشد».

لیزا جوی هم دراین‌باره اضافه می‌کند: «بیشتر سوال‌هایی که بیننده‌ها در ذهنشان دارند در قسمت آخر به نتیجه می‌رسد. به ‌جز مهم‌ترین سوال: این‌که بعدش چه اتفاقی می‌افتد؟»

اما کنار این جواب‌ها و نتیجه‌گیری‌ها باید منتظر لحظات خشن و احساسی زیادی هم در قسمت پایانی «وست ورلد» هم باشیم. جیمی سیمپسون، بازیگر نقش ویلیام در سریال می‌گوید: «چند بار در داستان اشاره شد که هر چه بیشتر در این دنیا عمیق‌تر شوید، با جهان خشن‌تری روبرو می‌شوید؛ اصلا هم شوخی بردار نیست. هر قسمت که جلوترمی‌رفتیم، اتفاق‌های عجیب بیشتر می‌شد».

اما همان­­‌طور که لیزا جوی گفت، اصلی‌ترین سوالی که باقی خواهد ماند این است که بعد از همه‌ی این‌ها چه اتفاقی می‌افتد؟ سوالی که برای فهمیدن جوابش و شروع فصل دوم حداقل باید تا سال ۲۰۱۸ صبر کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا 2018 که کلا یادم میره چی بوده،من میترسم بازیگرا سن بالایی مثل آنتونی هاپکینز نرسن تا اون موقع. ولی جدا سریال فوق العاده ای هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج