۴۳۱۹۸۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

آندریا بوچلی ترانه فیلم زندگی‌اش را می‌خواند

بوچلی خواننده مشهور تنور ایتالیایی می‌خواهد ترانه‌ای برای فیلمی که بر مبنای زندگی خودش ساخته می‌شود، بخواند.

روزنامه بانی فیلم: بوچلی خواننده مشهور تنور ایتالیایی می‌خواهد ترانه‌ای برای فیلمی که بر مبنای زندگی خودش ساخته می‌شود، بخواند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، آندریا بوچلی تصمیم گرفته است برای فیلم زندگینامه‌اش و در نقش خودش آواز بخواند.
آندریا بوچلی ترانه فیلم زندگی‌اش را می‌خواند

چندی پیش اعلام شد این فیلم با عنوان «موسیقی سکوت» به تصویر زندگی بوچلی از کودکی تاکنون می‌پردازد. این فیلم بر مبنای کتاب خاطرات بوچلی که در سال ۲۰۰۲ به همین نام نوشته و منتشر شده است، ساخته می‌شود.

مایکل رادفورد کارگردان این فیلم خواهد بود و آنا پاویانو و مایکل رادفورد فیلمنامه این فیلم را با همکاری خود بوچلی نوشته‌اند.

در این فیلم مسیر زندگی او از زمانی که در توسکانی زندگی می‌کرد و ۱۲ سال داشت و نابینا شد تصویر می‌شود و مسیری که در نهایت او را به خواننده‌ای موفق بدل می‌کند که بیش از ۸۰ میلیون آلبوم موسیقی در سراسر جهان به فروش رساند، را روایت می‌کند.

هفت آلبوم از آلبوم‌های او در میان ۲۰۰ آلبوم بیلبورد به مقام بالاتر از ۱۰ دست یافتند و ترانه سینگل او با سارا برایتمن با عنوان «زمانی برای گفتن خداحافظ» به یکی از محبو‌ترین سینگل‌های دنیا بدل شد و ۱۲ میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

در این کتاب خاطرات تلاش این خواننده-ترانه سرا برای خواندن موسیقی در بریلی، تلاش وی در مدرسه حقوق، رقابت در شوهای استعدادیابی و شکست بزرگ او پس از آن که لوچیانو پاواروتی ترانه او «میزرر» را شنید، بیان می‌کند. این کتاب با اقبال زیادی در جهان روبه رو شد و این خواننده کلاسیک را به چهره‌ای مردمی بدل کرد.

در این فیلم قرار است شماری از ترانه‌های او که هرگز منتشر نشدند و بوچلی آنها را در جوانی سروده و ساخته بود نیز مطرح شود. توبی سباستیان بازیگر «بازی تاج و تخت» در این فیلم در نقش آموس باردی ( و در واقع در نقش بوچلی) بازی می‌کند. آنتونیو باندراس نیز در نقش استاد او بازی می‌کند. لوییزا رانیری نیز در نقش مادر بوچلی بازی خواهد کرد. انیو فانتستچینی نیز دایی او و جوردی مولا در نقش پدر او ظاهر خواهند شد.

آندریا بوچلی خوانندهٔ نابینای تنور اهل ایتالیا است. او از کودکی از تنبلی چشم رنج می‌برد. آندریا در ۶ سالگی به دلیل علاقه فراوان به موسیقی در آموزشگاهی به یادگیری پیانو پرداخت و هم‌زمان به اپرا روی آورد. او در کنار علاقه‌اش به موسیقی، ورزش را نیز دنبال می‌کرد و طی بازی فوتبال در ۱۲ سالگی با اصابت توپ به چشمش بینایی خود را به طور کامل از دست داد. با این حال او هم به تحصیلاتش در رشته موسیقی و نوازندگی ادامه داد و هم در رشته حقوق دکترای خود را دریافت کرد.

او که اولین جایزه خود را در سال ۱۹۶۸ در ۱۰ سالگی دریافت کرد، با اولین آلبوم حرفه‌ای خود برنده جایزه صفحه طلایی شد و در کنار دریافت جوایز متعدد اکنون از محبوب‌ترین خوانندگان جهان است.

فیلم «موسیقی سکوت» اکنون در حال فیلمبرداری در استودیو چینه‌چیتا در رم است و بوچلی یک حضور کوتاه به عنوان میهمان در فیلم داشته است.

این فیلم را آندرا‌ ایروولینو، مونیکا باکاردی و روبرتو سسا تهیه می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج