۴۳۲۴۳۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

خواسته پرستاران از وزیر رفاه

رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور، خواستار مساعدت وزیر رفاه نسبت به تصویب تعرفه های خدمات پرستاری شد و گفت: خواسته پرستاران از سال ۸۶ تاکنون، هنوز اجرایی نشده است.

خبرگزاری میزان: رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور، خواستار مساعدت وزیر رفاه نسبت به تصویب تعرفه های خدمات پرستاری شد و گفت: خواسته پرستاران از سال ۸۶ تاکنون، هنوز اجرایی نشده است.
طاهره زاهد صفت، گفت: از وزارت رفاه خواستار مساعدت و حمایت در زمینه اعمال سیاست ها و برنامه ریزی های لازم برای اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری پس از گذشت ۹ سال از تصویب آن هستیم.

وی افزود: از آنجا که سیاست های وزارت رفاه در راستای حفظ و صیانت از نیروی انسانی است، حرفه پرستاری نیز با توجه به ارائه خدمات تخصصی و سختی کار در راستای بهره مندی از توسعه عدالت اجتماعی بی نصیب مانده است.

زاهدصفت ادامه داد: بدیهی است این قانون با اهداف چند جانبه در راستای ارتقای کیفیت خدمات پرستاری، ارایه خدمت پرستاری با قیمت مناسب تر به بیمه ها و مردم و همچنین فراهم شدن رضایت مردم، طراحی و در سال ۸۶ به تصویب مجلس شورای رسیده اما تاکنون اجرایی نشده است.

وی یادآور شد: خواسته جامعه پرستاری پس از سال ها انتظار این است که با جمع بندی کارشناسی شده در سطح کشور در اولین اقدام در جهت تحقق اجرای این قانون که نیاز مبرم به همگرایی آن وزارت و سایر مسئولین دست اندرکار است، گام های جدی و لازم برداشته شده و همراهی لازم با پرستاران جهت بهره مندی از آنچه به شکل قانونی و علمی حق مسلم آنان است، به عمل آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرستاران خواستار اجرای درست قانون خدمات کشوری وهمسان سازی حقوق باسایر ارگانها وموسسات وادارات هستند لطفا اقدام عاجل بعمل اورید مخصوصا بازنشستگان این حرفه شریف

    • محسن

      پیشگیری بهتر از درمان است.
      فکر کنم بهتر باشه وضعیت نیروهای بهداشتی بهتر بشه

    • بدون نام

      تازه حقوق پرستارا دو برابر شد هنوز راضی نشدن؟بدبخت کارمندای دیگه که با ماهی 1 تومن میسازن مثل معلما و کارگراو کارمندای بنیاد شهید و....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج