adexo3
۴۳۳۳۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جمالی:باید به تمدید تحریم ها واکنش نشان دهیم

یک عضو هیأت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کشورمان تصمیم سنای آمریکا در مورد تمدید تحریم‌ها را نقض عهد دانست و گفت: مجلس و دولت باید تصمیم مقتضی را بگیرند و واکنش مناسب نسبت به این قضیه داشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا: محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تصویب تمدید قانون تحریم‌ها علیه ایران برای یک دوره ۱۰ ساله دیگر توسط سنای آمریکا گفت: این قانون مربوط به سال ۱۹۹۶ مصوبه مجلس آمریکا است و تصویب مجدد آن کاملا نقض عهد به شمار می‌رود و فکر می‌کنم حاکمیت یعنی دولت و مجلس باید تصمیم مقتضی را در این زمینه بگیرند.

این عضو هیأت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر این که تصویب تمدید ۱۰ ساله تحریم‌ها علیه ایران روش پسندیده‌ای نیست، گفت: کشورهایی که داعیه‌دار صلح و امنیت هستند وقتی چنین کاری می‌کنند نقض عهد است و در واقع اعتبار خودشان را در سیستم بین‌المللی زیر سوال می‌برند و ما هم باید با توجه به این اتفاق واکنش مناسب نسبت به این قضیه داشته باشیم.

نماینده مردم فسا در مجلس تصریح کرد: به نظر می‌رسد این کار سنا تقسیم کار بین مجلس نمایندگان و سنا باشد و احتمالا آن‌ها می‌خواهند با این فشاری که می‌آورند مباحث را وارد برجام‌های دیگری کنند و ما باید تصمیم لازم را اتخاذ کنیم.

جمالی در پایان با تأکید بر این که مجلس حتما این مساله را مورد رسیدگی قرار می‌دهد، گفت: قطعا دولت موضع‌گیری خود را خواهد داشت و ما هم سعی می‌کنیم در مورد این مسأله به ویژه در کمیته نظارت بر برجام بررسی‌های لازم را انجام دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج